Prelegent

Krzysztof Wroński

Marafiki
Krzysztof Wroński

Krzysztof Wroński

Marafiki

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy szkoleniowo-konsultingowej Semhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładowca na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, mi.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus. Sędzia na międzynarodowych konkursach branżowych. W latach 2013-2018 jeden z kilkunastu w Polsce Certyfikowanych Trenerów Google AdWords.

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy szkoleniowo-konsultingowej Semhouse oraz współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Wielokrotny prelegent na konferencjach branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, semKRK. Wykładowca na studiach podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy. Autor licznych publikacji w czasopismach branżowych, mi.in.: Magazyn Online Marketing, Marketer plus. Sędzia na międzynarodowych konkursach branżowych. W latach 2013-2018 jeden z kilkunastu w Polsce Certyfikowanych Trenerów Google AdWords.

"Człowieku, po co Ci agencja od Google Ads? Przecież reklamy robią się same, c'nie?"

Czwartek 15/09 - 13:15 - KM22

Google w ostatnich latach stawia mocno na inteligentne i automatyczne rozwiązania. Wprowadzono inteligentne kampanie, inteligentne określanie stawek, elastyczne reklamy, które same wybierają najlepsze zestawienie nagłówków i opisów i wiele innych rozwiązań. Od września kampanie Performance Max mają zastąpić wiele innych typów kampanii. Słyszę więc coraz więcej głosów na temat tego, że agencja jest do niczego nie potrzebna, bo \"reklamy robią się same\". Ale czy to prawda? Pokażę Wam wyniki różnych typów kampanii i uchylę rąbka tajemnicy o ciekawych działaniach i kampaniach, dzięki którym najlepsze agencje na świecie zdobywają nagrody branżowe. Opowiem też o tym jaką rolę mają obecnie agencje, co doceniają klienci, co ich denerwuje i dlaczego zmieniają agencje.