Prelegent

Jonasz Wiercioch

Oknoplast
Jonasz Wiercioch

Jonasz Wiercioch

Oknoplast

Specjalizuję się w tworzeniu kontekstowych strategii komunikacji. Uważam, że szansą na skuteczne dotarcie do odbiorców jest integracja różnych kanałów komunikacji - social media, public relations, content marketing, events. Emocje i zaangażowanie - tego szukam w strategiach. Współpracowałem z takimi markami jak: Tauron, Vive Tauron Kielce, Kryniczanka, Kongsberg Automotive. Obecnie jestem odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w Grupie Oknoplast.

Specjalizuję się w tworzeniu kontekstowych strategii komunikacji. Uważam, że szansą na skuteczne dotarcie do odbiorców jest integracja różnych kanałów komunikacji - social media, public relations, content marketing, events. Emocje i zaangażowanie - tego szukam w strategiach. Współpracowałem z takimi markami jak: Tauron, Vive Tauron Kielce, Kryniczanka, Kongsberg Automotive. Obecnie jestem odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w Grupie Oknoplast.

Redefinicja marki PREMIUM - crash testy: organizacja, agencja, klient

Czwartek 16/09 - 14:35 - KM22

W trakcie 3 lat w OKNOPLAST wielokrotnie musiałem zderzyć swoje agencyjne doświadczenie z realiami i świadomością organizacji. Podczas wystąpienia opowiem jak te zderzenia wyglądały, jakie wyzwania stoją przed współczesnymi markami PREMIUM oraz co powinna zrobić agencja, żeby lepiej zrozumieć potrzeby klienta.