Prelegent

Tomek Orzechowski

Digital Sith Lord / Strategic Sensei / Growth Demi-God
Tomek Orzechowski

Tomek Orzechowski

Digital Sith Lord / Strategic Sensei / Growth Demi-God

Full Stack Marketer z doświadczeniem w pracy z międzynarodowymi brandami. Wierzy, że marka być zapamiętaną potrzebuje twarzy / bohatera. Negocjował kontrakty angażujące prawa do wizerunku takich postaci jak Mike Tyson, Adam Małysz czy José Mourinho w kampaniach reklamowych, łącząc je umiejętnie ze strategią produktu. Dziś skoncentrowany na tematach digital /mobile - zafascynowany globalnym rynkiem produktów cyfrowych, zwłaszcza gier i aplikacji. Ostatnio pracując z Fitatu odpowiadał za strategię, performance i międzynarodową ekspansję appki posiadającej ponad 1 mln aktywnych użytkowników na rynkach w UK, DE, NL, FRA, ES, IT; PL.

Full Stack Marketer z doświadczeniem w pracy z międzynarodowymi brandami. Wierzy, że marka być zapamiętaną potrzebuje twarzy / bohatera. Negocjował kontrakty angażujące prawa do wizerunku takich postaci jak Mike Tyson, Adam Małysz czy José Mourinho w kampaniach reklamowych, łącząc je umiejętnie ze strategią produktu. Dziś skoncentrowany na tematach digital /mobile - zafascynowany globalnym rynkiem produktów cyfrowych, zwłaszcza gier i aplikacji. Ostatnio pracując z Fitatu odpowiadał za strategię, performance i międzynarodową ekspansję appki posiadającej ponad 1 mln aktywnych użytkowników na rynkach w UK, DE, NL, FRA, ES, IT; PL.

12 Małp. Świat marketingu po roku 2020.

Czwartek 16/09 - 11:20 - KM22