Prelegent

Grzegorz Miłkowski

CEOContentHouse
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

CEOContentHouse

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację marketing i nowe technologie.

Założył także pierwszy polski serwis śledzący możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie – AIBusiness.pl. Pomysłodawca i organizator konferencji Akademia Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl) oraz pierwszej w regionie CEE konferencji o wykorzystaniu VR i AR w marketingu i reklamie - Augmented Advertising & Sales (www.arconference.eu). W branży marketingu i technologii działa od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych (Marketing Przy Kawie), redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Snickers, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec) X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka, Mosso Kewpie, mFinanse, Union Investment.

CEO w agencji full service content marketing – CONTENTHOUSE. Jest właścicielem i redaktorem naczelnym portalu SOCIALPRESS.pl, który specjalizuje się w zagadnieniach łączących komunikację marketing i nowe technologie.

Rozszerzona reklama i sprzedaż: jak technologia winduje doświadczenia płynące z contentu na nowy poziom?

Czwartek 12/09 - 10:15 - KM8