Prelegent

Wojciech Szymański

Prezes ZarząduIdeo Force
Wojciech Szymański

Wojciech Szymański

Prezes ZarząduIdeo Force

Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR. Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i innych. Od 2014 Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o..

Wcześniej przez 6 lat kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem internetu. Jest doradcą, trenerem i konsultantem. Prowadzi szkolenia oraz kursy. Wykonuje badania oraz ekspertyzy e- marketingowe. Jest autorem wielu artykułów oraz publikacji. Autor wielu kursów oraz materiałów dydaktycznych np. kursu DL na temat promocji w wyszukiwarkach, kursu DL na temat nowych form marketingu itp. Wybrane publikacje książkowe: „Leksykon pozycjonowania", „E-marketing – kompendium dla menadżerów", „Marketing w sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje, przykłady", "Badania i pomiar efektów w PR", "Leksykon Public Relations", "E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka".

Ekspert ds. e-marketingu, e-commerce oraz e-PR. Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania i innych. Od 2014 Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o..

Case study wdrożenia portalu prawo.pl, czyli jak w 6 miesięcy zdobyliśmy kilka milionów Użytkowników?

Czwartek 12/09 - 14:35 - KM22