Prelegent

Wojciech Grzegorzyca

Gameset (LTTM)
Wojciech Grzegorzyca

Wojciech Grzegorzyca

Gameset (LTTM)

Zajmuję się komunikacją w branży gamingu i esportu. Obecnie jestem odpowiedzialny za komunikację agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Pracowałem nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe 2022 czy Złote Effie Poland 2022).

Występuję w roli prelegenta na konferencjach branżowych (m.in. Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ, Mobile Trends Conference, In Digital Marketing Conference czy Infoshare, gdzie w 2022 roku byłem najmłodszym prelegentem na scenie Marketing), a także piszę artykuły eksperckie na temat marketingu oraz komunikacji w esporcie i gamingu (m.in. PR Manager, Online Marketing, Media Marketing Polska, Nowy Marketing czy Marketing przy Kawie). Jestem również aktywnym członkiem i ekspertem Grupy Roboczej Gry i Esport IAB Polska, a także współautorem Raportu Strategicznego Internet w 2022 i 2023 roku.

Zajmuję się komunikacją w branży gamingu i esportu. Obecnie jestem odpowiedzialny za komunikację agencji Gameset, specjalizującej się w gaming i metaverse marketingu. Pracowałem nad komunikacją różnych aktywacji w gamingu oraz zgłoszeniami do konkursów branżowych, w tym kampanii „Walka o Koszyki” dla Grupy Erbud, która zdobyła 8 nagród (m.in. Złoto w MIXX Awards Europe 2022 czy Złote Effie Poland 2022).

(Nie) będę grał w grę, czyli kilka słów o graczach jako konsumentach

Piątek 15/09 - 13:40 - KM8

Mimo upływu lat stereotypy na temat graczy wciąż pozostają żywe. Mają one jednak niewiele wspólnego z rzeczywistością, zwłaszcza tą marketingową. W samej Polsce osoby grające w gry na różnych urządzeniach stanowią grupę ponad 20 milionów potencjalnych konsumentów, do których kreatywnie mogą dotrzeć marki z różnych, nawet nieoczywistych branż. Jednak aby zrobić to w sposób efektywny, trzeba lepiej ją poznać, rozprawiając się z różnymi stereotypami.