Prelegent

Zuza Ledworowska

Strateżka i Business Development ManagerkaLettly
Zuza Ledworowska

Zuza Ledworowska

Strateżka i Business Development ManagerkaLettly

Twórczyni internetowa, cyfrowa nomadka. Specjalizuje się w strategii i analityce Influencer Marketingu. Współpracowała z markami takimi jak Galderma, Adidas, Your Kaya, LPP, Sephora. Przeszkoliła ponad 1000 osób z zakresu budowania zaangażowanych społeczności i efektywnych działań z twórcami internetowymi. Prelegentka na wydarzeniach takich jak Influencer Live, Seebloggers na scenie marketingowej, Festiwal Kobiet, Środa Dzień Bloga.

Twórczyni internetowa, cyfrowa nomadka. Specjalizuje się w strategii i analityce Influencer Marketingu. Współpracowała z markami takimi jak Galderma, Adidas, Your Kaya, LPP, Sephora. Przeszkoliła ponad 1000 osób z zakresu budowania zaangażowanych społeczności i efektywnych działań z twórcami internetowymi. Prelegentka na wydarzeniach takich jak Influencer Live, Seebloggers na scenie marketingowej, Festiwal Kobiet, Środa Dzień Bloga.

Czy influencerzy sprzedają? Leassons learned z kampanii dla naszych klientów.

Czwartek 14/09 - 12:00 - KM22

„Produkt wyprzedany po jednym storis!” kontra „Influencerka z milionem followersów nie sprzedała nawet kilku sztuk”. O influencerach słyszymy sprzeczne komunikaty. Więc jak to jest? Od czego ta sprzedaż zależy? Czy da się zaplanować kampanię, która się zwróci? Jakie wskaźniki analityczne należy wziąć pod uwagę? I czy mamy uniwersalne zasady, które będą gwarantem sukcesu? W trakcie prelekcję przedstawię najważniejsze wnioski jakie wyciągnęliśmy na podstawie 250 projektów, które przez ostatni rok zrealizowaliśmy dla naszych klientów.