Prelegent

Natalia Kłubko

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Natalia Kłubko

Natalia Kłubko

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Jako specjalistka ds. HR i rekrutacji z biznesowym doświadczeniem w międzynarodowych firmach w Polsce i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, wspierałam działy personalne w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi oraz w rekrutacji i pozyskiwaniu talentów. Z kolei jako doradca kariery, łączę doświadczenie korporacyjne z narzędziami z obszaru coachingu, mentoringu, aby skutecznie towarzyszyć innym w procesie zmiany pracy oraz w zarządzaniu własnym rozwojem zawodowym.

W swojej pracy często skupiam się na wspieraniu innych kobiet, by w pełni wykorzystały swój potencjał zawodowy, uświadomiły sobie swoje osiągnięcia, kompetencje oraz mocne strony, aby w konsekwencji mogły zaprezentować się z jak najlepszej strony pracodawcy oraz z pewnością siebie wkroczyć na rynek pracy. W tym celu od dwóch lat współpracuję w ramach wolontariatu z Fundacją Kobieta Niezależna Kamili Rowińskiej, gdzie miałam również okazję objąć rolę mentorki w ramach ogólnopolskiego projektu \"Womentoring - Twoje wsparcie w drodze po pracę\". Międzyczasie poszerzam swoją wiedzę z zakresu e-biznesu i komunikacji cyfrowej, co za skutkowało nominacją autorskiej strony internetowej Career Change, w ogólnopolskim konkursie kobieta e-commerce 2022 zorganizowanym przez Fundację Kobiety e-biznesu. Obecnie jestem również uczestniczką seminarium studiów doktoranckich w Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie w ramach którego prowadzę projekt badawczy na temat wykorzystania mediów społecznościowych w strategiach komunikacyjnych pracodawców branży przemysłu lotniczego w warunkach polskich.

Jako specjalistka ds. HR i rekrutacji z biznesowym doświadczeniem w międzynarodowych firmach w Polsce i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, wspierałam działy personalne w obszarach zarządzania zasobami ludzkimi oraz w rekrutacji i pozyskiwaniu talentów. Z kolei jako doradca kariery, łączę doświadczenie korporacyjne z narzędziami z obszaru coachingu, mentoringu, aby skutecznie towarzyszyć innym w procesie zmiany pracy oraz w zarządzaniu własnym rozwojem zawodowym.

Wykorzystanie mediów społecznościowych w strategiach komunikacyjnych pracodawców branży przemysłu lotniczego w warunkach polskich.

Czwartek 14/09 - 16:30 - KM22

Mam zamiar przeprowadzić badania w celu zweryfikowania obecności w mediach społecznościowych wyselekcjonowanych pracodawców z branży przemysłu lotniczego posiadających firmy na terenie Polski. Następnie dokonać próby oceny i analizy działań jak i stopnia wykorzystania nowych mediów społecznościowych w zakresie komunikacji z otoczeniem, w ramach świadomego zarządzania marką przedsiębiorstwa, jako atrakcyjnego pracodawcy w realiach rynku polskiego oraz analiza wpływu jaki wywierają dane komunikaty na reakcje odbiorców. Ostatnim celem pośrednio wynikającym z niniejszej pracy będzie stworzenie rekomendacji i zbioru dobrych praktyk w ramach wykorzystania komunikacji z otoczeniem za pośrednictwem narzędzia jakim są media społecznościowe dla osób na co dzień zawodowo zajmujących się działaniami z zakresu employer branding oraz marketingiem rekrutacyjnym.