Prelegent

Karolina Mroczek-Łuszczyk

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Karolina Mroczek-Łuszczyk

Karolina Mroczek-Łuszczyk

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością redaktorską-medialną, logopedii oraz neurologopedii, doktorantka w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach. W zgodzie z moimi zainteresowaniami naukowymi i pasją w mojej dysertacji łączę logopedię z mediami. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu diagnozy i terapii logopedycznej i neurologopedycznej w kilku ośrodkach. Wiodącym z nich jest Specjalistyczny Ośrodek Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu Polskiego Związku Głuchych.

Absolwentka filologii polskiej ze specjalnością redaktorską-medialną, logopedii oraz neurologopedii, doktorantka w dyscyplinie nauki o komunikacji społecznej i mediach. W zgodzie z moimi zainteresowaniami naukowymi i pasją w mojej dysertacji łączę logopedię z mediami. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu diagnozy i terapii logopedycznej i neurologopedycznej w kilku ośrodkach. Wiodącym z nich jest Specjalistyczny Ośrodek Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wadą Słuchu Polskiego Związku Głuchych.

Znaczenie mediów społecznościowych w pracy logopedy

Czwartek 14/09 - 14:30 - KM22

Sytuacja logopedów i ich znaczenie na rynku pracy to sprawa dynamiczna i dopiero od niedawna jest przedmiotem uregulowań prawnych. Z punktu widzenia mediów jest interesujące, w jaki sposób logopedzi się komunikują oraz jakie znaczenie mają media społecznościowe w ich pracy. Temat prelekcji wynika z zainteresowań autorki i jej kilkuletniej praktyki zawodowej jako neurologopedki i terapeutki mowy. W wyniku prowadzonych analiz i badań, zwłaszcza w obliczu wyzwań, jakie niósł za sobą czas pandemii, przekazy medialne o tematyce logopedycznej mają duże znaczenie dla rosnących trudności komunikacyjnych u pacjentów.