Prelegent

Marek Poręba

Fundacja Oksymoron Instytut Badań Społecznych i Mediów
Marek Poręba

Marek Poręba

Fundacja Oksymoron Instytut Badań Społecznych i Mediów

Przewodniczący Rady Fundacji Oksymoron. Twórca pierwszego w tej części Polski (Rzeszów) Hub-u fact checkingowego służącego do badań, analiz mediów w obszarze dezinformacji, fakenews, hejtu, deepfake. Doktorant WSIiZ Wydzial Dziennikarstwa Mediów i Komunikacji Społecznej. Zakres pracy naukowej to „Źródła dezinformacji oraz ich rodzaje w komunikacji polskich samorządów”. Ekspert ds komunikacji społecznej, marektingu politycznego. Autor wielu strategii komunikacji kampanii wyborczych. Budowanie wizerunku personalnego.

Przewodniczący Rady Fundacji Oksymoron. Twórca pierwszego w tej części Polski (Rzeszów) Hub-u fact checkingowego służącego do badań, analiz mediów w obszarze dezinformacji, fakenews, hejtu, deepfake. Doktorant WSIiZ Wydzial Dziennikarstwa Mediów i Komunikacji Społecznej. Zakres pracy naukowej to „Źródła dezinformacji oraz ich rodzaje w komunikacji polskich samorządów”. Ekspert ds komunikacji społecznej, marektingu politycznego. Autor wielu strategii komunikacji kampanii wyborczych. Budowanie wizerunku personalnego.

Wpływ dezinformacji na tworzenie trendów komunikacyjnych z wykorzystaniem narzędzi internetowych.

Czwartek 14/09 - 13:30 - KM22

Podczas prelekcji przedstawione zostaną wyniki badań analiz i przykłady jaki wpływ na zmianę opinii publicznej ma stosowanie różnych poziomów narracji poprzez media społecznościowe i portale informacyjne. Jakie są skutki i czy w dobie AI w procesie tworzenia dezinformacji jesteśmy wstanie sobie poradzić