Prelegent

Krzysztof Miotk

Quale UX
Krzysztof Miotk

Krzysztof Miotk

Quale UX

Konsultant i badacz UX, współwłaściciel agencji UX \"Quale\" i podcastu \"UX po Godzinach\". Kierownik pierwszych studiów podyplomowych z Badań UX w Polsce. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, mG2A, OLX, Booste, mBank, ING, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

Konsultant i badacz UX, współwłaściciel agencji UX \"Quale\" i podcastu \"UX po Godzinach\". Kierownik pierwszych studiów podyplomowych z Badań UX w Polsce. W swojej pracy wykorzystuje doświadczenie biznesowe zdobyte m.in. jako strateg marki szkoleniowej i koordynator projektów. Jako Badacz UX prowadził badania dla takich marek jak: BLIK, mG2A, OLX, Booste, mBank, ING, Santander BP, Alior Bank, Tubądzin i T-Mobile.

Dyskryminacja i szufladkowanie, czyli o personach i archetypach słów kilka.

Czwartek 14/09 - 11:00 - KM22

Persony to artefakty odmieniane w biznesie przez wszystkie przypadki. Ich popularność przyczyniła się do powielanych złych praktyk, które przekazywane są nawet podczas szkoleń. Głównym założeniem person jest przedstawienie w zjadliwej formie potrzeb i bolączek naszej grupy docelowej. W praktyce od wielu lat i w wielu organizacjach jest to zwykłe szufladkowanie, które powiela stereotypy i przeczucia. Podczas wystąpienia chcę pokazać, że istnieje alternatywa dla person, a w niektórych przypadkach nawet odpowiednio stworzone persony mogą przynieść wartość w biznesie. Skąd się biorą błędy? Jak ich unikać? I jaki sprawdzony proces zastosować? O tym usłyszycie u mnie na scenie :)