Prelegent

Władysław Błocki

Smart Solution Electronics
Władysław Błocki

Władysław Błocki

Smart Solution Electronics

Studia magisterskie ukończyłem na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie z wynikiem bardzo dobrym. Moja praca magisterska dotyczyła teorii grafów do analizy sieci metra w wybranych miastach europejskich. W czasie studiów odbywałem staże w Hiszpanii, na Litwie i ostatnio na Uniwersytecie w Bifrost na Islandii. Na Islandii byłem analitykiem do spraw cyberbezpieczeństwa, a w Hiszpanii i na Litwie pracowałem jako technik informatyk. Moje zainteresowania to analiza sieci i teoria grafów.

Studia magisterskie ukończyłem na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie z wynikiem bardzo dobrym. Moja praca magisterska dotyczyła teorii grafów do analizy sieci metra w wybranych miastach europejskich. W czasie studiów odbywałem staże w Hiszpanii, na Litwie i ostatnio na Uniwersytecie w Bifrost na Islandii. Na Islandii byłem analitykiem do spraw cyberbezpieczeństwa, a w Hiszpanii i na Litwie pracowałem jako technik informatyk. Moje zainteresowania to analiza sieci i teoria grafów.

Analiza sieci społecznościowych: od teorii grafów do zastosowań

Czwartek 14/09 - 10:00 - KM22

Analiza sieci społecznościowych jest szeroko stosowana w wielu zastosowaniach i dyscyplinach. Niektóre popularne aplikacje do analizy sieci obejmują agregację i eksplorację danych, modelowanie propagacji sieci, modelowanie i próbkowanie sieci, analizę atrybutów i zachowań użytkowników, wsparcie zasobów utrzymywanych przez społeczność, analizę interakcji w oparciu o lokalizację, udostępnianie i filtrowanie społecznościowe, opracowywanie systemów rekomendacji i przewidywanie linków i rozwiązanie podmiotu. W sektorze prywatnym przedsiębiorstwa wykorzystują analizę sieci społecznościowych do wspierania działań, takich jak interakcja i analiza klienta, analiza rozwoju systemu informacyjnego, marketing i wywiad biznesowy (patrz analityka mediów społecznościowych). Niektóre zastosowania w sektorze publicznym obejmują opracowywanie strategii zaangażowania liderów, analizę zaangażowania indywidualnego i grupowego oraz korzystania z mediów oraz rozwiązywanie problemów w społeczności.