Prelegent

Radek Wierzbiński

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowejAllegro
Radek Wierzbiński

Radek Wierzbiński

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowejAllegro

Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Wykładowca WSIiZ, Collegium Civitas i SWPS. Obecnie w Allegro.pl, doświadczenie zdobywał też w Ringier Axel Springer Polska, MRM Worldwide i Onet.pl. Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Wykładowca WSIiZ, Collegium Civitas i SWPS. Obecnie w Allegro.pl, doświadczenie zdobywał też w Ringier Axel Springer Polska, MRM Worldwide i Onet.pl. Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Retail media - nowy retail czy nowe media

Czwartek 14/09 - 14:50 - KM8

W sieci widać swoistą mimikrę - media chcą być bardziej social, social chcą być mediami. Idąc za przykładami amerykańskimi (Walmart), chińskim (Alibaba) czy polskim (Allegro) widać, że duże e-commerce z sukcesem wchodzą w ścieżkę zakupową konsumenta dużo szerzej niż tylko w elemencie intencji zakupowej. Dekodując trend retail media pokażę ich rolę w dzisiejszym ekosystemie digital i mediów.