Prelegent

Filip Iwański

współwłaściciel, Dyrektor Marketingugoodylabs
Filip Iwański

Filip Iwański

współwłaściciel, Dyrektor Marketingugoodylabs

Swoją przygodę ze światem cyfrowym rozpoczął w 2001 roku. W 2009 roku założył agencję IMAGINE, którą zarządzał przez ponad dekadę. Pod koniec 2021 roku IMAGINE połączył siły z software housem i dziś jako goodylabs oferuje klientom kompleksowe wsparcie w budowie i rozwoju produktów cyfrowych. Filip współpracował między innymi z takimi klientami jak Orange, Sephora, Allianz czy 4F. Ma na swoim koncie ponad setki zrealizowanych projektów, w tym wiele z branży digital commerce. Obszarem jego zainteresowań jest w szczególności transformacja cyfrowa oraz innowacje w obszarze user experience.

Swoją przygodę ze światem cyfrowym rozpoczął w 2001 roku. W 2009 roku założył agencję IMAGINE, którą zarządzał przez ponad dekadę. Pod koniec 2021 roku IMAGINE połączył siły z software housem i dziś jako goodylabs oferuje klientom kompleksowe wsparcie w budowie i rozwoju produktów cyfrowych. Filip współpracował między innymi z takimi klientami jak Orange, Sephora, Allianz czy 4F. Ma na swoim koncie ponad setki zrealizowanych projektów, w tym wiele z branży digital commerce. Obszarem jego zainteresowań jest w szczególności transformacja cyfrowa oraz innowacje w obszarze user experience.

Jak zbudować niezłomną więź z klientami w eCommerce

Czwartek 14/09 - 17:10 - KM8

Marki podejmują szereg działań i wydają mnóstwo pieniędzy na to by przyciągnąć ruch do swojego ecommerce. Milionowe budżety idą na SEO, SEM, influencerów, email marketing, social media. Paleta możliwości stale się powiększa, a co za tym idzie, zwiększają się budżety na te działania. Zaskakująco, gdy klient dokona transakcji, marki przestają o niego dbać, no może poza wysyłaniem kolejnych ofert. To trochę dziwne, bo walka o to by zdobyć klienta jest kosztowna, a często marża uzyskana z pierwszego zakupu, nie pokrywa kosztów jego pozyskania. To droga donikąd. W mojej prezentacji chcę się skupić na technikach utrzymania klienta. Opowiem jak powinno się planować i realizować strategię świetnej obsługi, która będzie się opłacać każdej marce. Działania te nie tylko przełożą się na większą sprzedaż, ale przede wszystkim wykształcą całą rzeszę oddanych marce klientów. Mało tego, wystarczy poprawić obsługę klienta o 5%, by mieć szansę na dodatkowe 100% zysków, co udowodnię na podstawie super ciekawych case study. Inwestycja w najlepsze doświadczenia klienta jest szczególnie ważna w czasach kryzysu, dlatego moją prezentacją chcę pokazać nową drogę. Drogę, która może doporowadzić do sukcesu.