Prelegent

Artur Kowalski

CreamFinance
Artur Kowalski

Artur Kowalski

CreamFinance

Posiadam 20 lat doświadczenia w marketingu, digitalu, sprzedaży i rozwoju biznesu w różnorodnych branżach od fintechów, przez telco, nieruchomości, media, gaming czy FMCG. Pracowałem zarówno dla dużych korporacji jak i dla start-upów. Jestem z natury challengerem, niespokojną duszą i eksperymentatorem. Zawsze kwestionuje status quo i szukam nowych, lepszych rozwiązań. Lubię testować nowe pomysły i uczyć się na swoich błędach.

Karierę zawodową rozpocząłem od programu menedżerskiego w Philip Morris w Marketingu i Sprzedaży. Następnie jako produkt menadżer w Tele2 zmieniałem rynek telekomunikacyjne wprowadzając jako jeden z pierwszych operatorów alternatywnych szerokopasmowy dostęp do Internetu na bazie infrastruktury TP. Potem przez prawie 10 lat pracowałem w marketingu Orange, gdzie zdobyłem wiele krajowych i międzynarodowych nagród za innowacje produktowe i sukcesy marketingowe. Później wprowadzałem transformacje cyfrową jako Chief Product Officer’a w fintech’owej firmie Aasa Polska, gdzie oprócz produktu byłem odpowiedzialny również za sprzedaż w kanałach offline i online oraz optymalizacje procesów. Następnie byłem Dyrektorem Marketingu i Innowacji w Open Finance & Home Broker, gdzie moim głównym zadaniem było stworzenie strategii marketingowej oraz transformacja cyfrowa obu spółek. Obecnie jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w fintechu CreamFinance odpowiadam za całą komercyjną stronę firmy, strategię wzrostu i rozwój produktu. Prowadzę też swoją firmę konsultingową, w ramach których przygotowywałem strategie marketingowo-sprzedażowe dla spółek technologicznych. Ukończyłem Canadian Executive MBA prowadzone przez Uniwersytet w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową jako jeden z najlepszych studentów w grupie. Juror w największym konkursie kampanii digitalowych w Polsce - Mixx Awards 2018, a także wcześniejszy zdobywca tych nagród. Od kilku lat jestem mentorem w ramach jednego z najbardziej prestiżowych programów mentorskich - Mentors4Starters.

Posiadam 20 lat doświadczenia w marketingu, digitalu, sprzedaży i rozwoju biznesu w różnorodnych branżach od fintechów, przez telco, nieruchomości, media, gaming czy FMCG. Pracowałem zarówno dla dużych korporacji jak i dla start-upów. Jestem z natury challengerem, niespokojną duszą i eksperymentatorem. Zawsze kwestionuje status quo i szukam nowych, lepszych rozwiązań. Lubię testować nowe pomysły i uczyć się na swoich błędach.

Ile jesteś w stanie zapłacić za sukces/karierę?

Czwartek 14/09 - 16:50 - KM8

Prelekcja będzie bazowała na osobistym doświadczeniu, gdzie w pogoni za sukcesem/karierą zapłaciłem zaskakująco wysoką cenę i dostałem niezwykłą nauczkę. O tym ile czasu i energii kosztowało naprawienie wywołanych szkód. Prelekcja ma za zadanie zmusić do refleksji czy sukces/kariera naprawdę jest tego warta i czy na pewno jesteśmy świadomi ceny jaką płacimy.