Prelegent

Robert Stolarczyk

CEOFeed Octopus
Robert Stolarczyk

Robert Stolarczyk

CEOFeed Octopus

Cześć. Nazywam się Robert Stolarczyk i jestem CEO Feed Octopus. Feed Ocotpus to produkt B2B Saas dla e-commerce kategorii Product Data management. To stosunkowo nowy projekt, który śmiało można nazwać startupem ale ja nie jestem nowy bo działam w biznesie od ponad 10 lat. Przez 10 lat byłem CEO jednej z wiodących agencji digital w PL czyli Promotraffic. W tym czasie rośliśmy w tempie min 30% y/y do 80 osób na pokładzie i 20 mln+ przychodu. Od roku wycofałem się z działalności operacyjnej agencji będąc dalej w jej zarządzie i udziałowcem oraz poświęcając się w całości w rozwijanie nowego biznesu w postaci Feed Octopus. Przez ten czas miałem przyjemność dzielić się wiedzą i doświadczeniem ze sceny podczas Targów e-handlu, Google4startups, E biznes festiwalu, Startups sprint czy Boss festiwalu. Miałem przyjemność być też w jury podczas ostatniego hackatonu organizowanego przez WSiB w Krakowie.

Cześć. Nazywam się Robert Stolarczyk i jestem CEO Feed Octopus. Feed Ocotpus to produkt B2B Saas dla e-commerce kategorii Product Data management. To stosunkowo nowy projekt, który śmiało można nazwać startupem ale ja nie jestem nowy bo działam w biznesie od ponad 10 lat. Przez 10 lat byłem CEO jednej z wiodących agencji digital w PL czyli Promotraffic. W tym czasie rośliśmy w tempie min 30% y/y do 80 osób na pokładzie i 20 mln+ przychodu. Od roku wycofałem się z działalności operacyjnej agencji będąc dalej w jej zarządzie i udziałowcem oraz poświęcając się w całości w rozwijanie nowego biznesu w postaci Feed Octopus. Przez ten czas miałem przyjemność dzielić się wiedzą i doświadczeniem ze sceny podczas Targów e-handlu, Google4startups, E biznes festiwalu, Startups sprint czy Boss festiwalu. Miałem przyjemność być też w jury podczas ostatniego hackatonu organizowanego przez WSiB w Krakowie.

Perspektywa foundera. Czego nauczył mnie rok w startupie a nie nauczyło mnie 10 lat w agencji digital.

Środa 13/09 - 15:00 - KM22

Podczas prelekcji podzielę się doświadczeniem i perspektywą, jaką zebrałem w ciągu ostatnich 11 lat mojej biznesowej przygody. Perspektywa będzie zaktualizowana o zupełnie nową dla mnie grę, jaką było przeskoczenie z poukładanego i mocno osadzonego na rynku biznesu usług digital na współtworzenie produktu Saas w stricte startupowych warunkach. Postaram się pokazać tę zmianę w ciekawy sposób, który z jednej strony ma zainspirować do działania i odwagi na zmianę a z drugiej ostrzec przed tym że to zupełnie coś innego.