Prelegent

Michał Malinowski

Beeffective
Michał Malinowski

Michał Malinowski

Beeffective

Ukończył kierunek MA European Management Studies na University of Aberdeen. Karierę rozpoczął w świecie rachunkowości i finansów, jednak po pewnym czasie poczuł, że dużo bardziej interesują go branże kreatywne. Tym samym rozpoczął pracę w wiodącej firmie odzieżowej w kraju. Potrzeba tworzenia oraz inspiracje zaciągnięte z podróżowania po Europie przerodziły się w stworzenie własnego sklepu odzieżowego. Po tej przygodzie pełnej wyzwań i nauki, rozpoczął ścieżkę doradztwa marketingowego, którą podąża po dziś dzień. Obecnie Creative Leader & Strategist w trójmiejskiej agencji digital marketingowej Beeffective. Odpowiedzialny za prowadzenie procesów kreatywnych oraz opracowywanie strategii marketingowych dla klientów.

Ukończył kierunek MA European Management Studies na University of Aberdeen. Karierę rozpoczął w świecie rachunkowości i finansów, jednak po pewnym czasie poczuł, że dużo bardziej interesują go branże kreatywne. Tym samym rozpoczął pracę w wiodącej firmie odzieżowej w kraju. Potrzeba tworzenia oraz inspiracje zaciągnięte z podróżowania po Europie przerodziły się w stworzenie własnego sklepu odzieżowego. Po tej przygodzie pełnej wyzwań i nauki, rozpoczął ścieżkę doradztwa marketingowego, którą podąża po dziś dzień. Obecnie Creative Leader & Strategist w trójmiejskiej agencji digital marketingowej Beeffective. Odpowiedzialny za prowadzenie procesów kreatywnych oraz opracowywanie strategii marketingowych dla klientów.

Marketingowa tarcza antykryzysowa dla Twojej marki.

Czwartek 15/09 - 17:20 - KM22

Rola strategii marketingowej w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Każdy biznes mierzy się obecnie z wieloma zmianami i wyzwaniami. Dodatkowo coraz bardziej przeliczane są budżety na inwestycje. Łatwo jest pominąć niektóre działania marketingowe w celu obcięcia kosztów, ale jak to realnie wpływa na pozycję biznesu oraz wyniki? Kluczowe są mocne fundamenty zawarte w strategii marketingowej, ponieważ jej elementy pozwalają na optymalizację działań oraz umocnienie spójnego wizerunku marki. Z drugiej strony, stałe monitorowanie zmian w ekosystemach kanałów marketingowych oraz danych pozwala na kluczową w tych czasach elastyczność. Gdzie jesteśmy.