Prelegent

Szymon Grzybczyk

Head of Creation & Social MediaTears of Joy
Szymon Grzybczyk

Szymon Grzybczyk

Head of Creation & Social MediaTears of Joy

Swój pierwszy milion zrobiłem na TikToku, a później zostałem dyrektorem kreatywnym w Tears of Joy. Mam i miałem okazje pracować dla firm takich jak LEGO, Cropp, Peugeot czy Bio-Oil. Obecnie jestem odpowiedzialny za rozwijanie TikToka dla największych firm w Polsce. Pokolenie Z znam doskonale, bo sam się do niego zaliczam, a młody wiek nie przeszkodził w budowaniu działu, który w dwa lata zaliczył wzrosty o ponad 200%.

Swój pierwszy milion zrobiłem na TikToku, a później zostałem dyrektorem kreatywnym w Tears of Joy. Mam i miałem okazje pracować dla firm takich jak LEGO, Cropp, Peugeot czy Bio-Oil. Obecnie jestem odpowiedzialny za rozwijanie TikToka dla największych firm w Polsce. Pokolenie Z znam doskonale, bo sam się do niego zaliczam, a młody wiek nie przeszkodził w budowaniu działu, który w dwa lata zaliczył wzrosty o ponad 200%.

Po pierwsze nie rób reklam – o tym jak wykorzystać potęge TikToka

Środa 14/09 - 14:30 - KA15