Prelegent

Adrianna Szałańska

cyber_Folks
Adrianna Szałańska

Adrianna Szałańska

cyber_Folks

Budowanie dobrych relacji to jej codzienność. Od 7 lat zajmuje się e-marketingiem, szczególnie w obszarze mediów społecznościowych, komunikacji oraz contentu. Graficzka z pasji oraz wielbicielka dobrze zaprojektowanych usług.

Budowanie dobrych relacji to jej codzienność. Od 7 lat zajmuje się e-marketingiem, szczególnie w obszarze mediów społecznościowych, komunikacji oraz contentu. Graficzka z pasji oraz wielbicielka dobrze zaprojektowanych usług.

Co ludzie od marketingu powinni wiedzieć o bezpieczeństwie w e-commerce?

Czwartek 15/09 - 10:15 - KM8

Gravity - to po angielsku grawitacja. Tego słowa używamy też dla określenia wagi danego problemu: "gravity of this problem... ". Nieźle brzmi, prawda? Pozwala poczuć cały ten ciężar - siłę, z jaką przyciąga nas ogromna planeta Ziemia... W lutym 2022 w naszych klientów wymierzono atak phishingowy. Wtedy nie łączyliśmy tego z wojną, choć dziś - owszem. Klientów mamy w Polsce ok. 200 tys. Tylu mieszkańców ma np. Gdynia. Wyobraź sobie dzieci idące do szkoły, zakochaną parę w parku, ludzi w pracy, starszego pana z pieskiem. Wszystkich mieszkańców takiego miasta. Kiedy nadszedł atak - poczuliśmy się odpowiedzialni za bezpieczeństwo haseł ich wszystkich. To było nasze gravity. W tej prezentacji dzielimy się - na bazie własnego doświadczenia - tym, na co zwrócić uwagę i co jako marketing możemy zrobić, aby e-commerce był bezpieczny. Omówione zostaną aspekty techniczne, ale przede wszystkim - komunikacyjne i przygotowawcze, a pozyskana wiedza przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa Twojej strony lub sklepu.