Prelegent

Paweł Klikowicz

Beeffective
Paweł Klikowicz

Paweł Klikowicz

Beeffective

Jestem absolwentem Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, na kierunku zdrowie publiczne, od lat związanym z marketingiem i ochroną zdrowia w organizacjach pozarządowych. Swoje doświadczenie zdobywałem, budując szeroką kampanię społeczną w Polsce, promującą transplantologię. Zarządzałem ogólnopolskimi kampaniami, z wykorzystaniem różnych formatów, które otrzymały prestiżowe nagrody takie jak: Złoty Spinacz i Złoty Otis.

W Beeffective odpowiedzialny jestem za budowanie relacji z Klientami. Rozpoznaję ich potrzeby i przedstawiam możliwości wsparcia, które możemy im zapewnić w rozwoju biznesu z wykorzystaniem efektywnych działań w digitalu. Lubię dzielić się wiedzą, dlatego wykładam na swojej macierzystej uczelni oraz na specjalistycznych konferencjach. Jako że noszę aparaty słuchowe, nie lubię ciszy, dlatego też często towarzyszy mi muzyka. Moim mottem jest: Myśl pozytywnie - działaj kreatywnie!

Jestem absolwentem Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego, na kierunku zdrowie publiczne, od lat związanym z marketingiem i ochroną zdrowia w organizacjach pozarządowych. Swoje doświadczenie zdobywałem, budując szeroką kampanię społeczną w Polsce, promującą transplantologię. Zarządzałem ogólnopolskimi kampaniami, z wykorzystaniem różnych formatów, które otrzymały prestiżowe nagrody takie jak: Złoty Spinacz i Złoty Otis.

Marketingowa tarcza antykryzysowa dla Twojej marki.

Czwartek 15/09 - 17:20 - KM22

Rola strategii marketingowej w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym. Każdy biznes mierzy się obecnie z wieloma zmianami i wyzwaniami. Dodatkowo coraz bardziej przeliczane są budżety na inwestycje. Łatwo jest pominąć niektóre działania marketingowe w celu obcięcia kosztów, ale jak to realnie wpływa na pozycję biznesu oraz wyniki? Kluczowe są mocne fundamenty zawarte w strategii marketingowej, ponieważ jej elementy pozwalają na optymalizację działań oraz umocnienie spójnego wizerunku marki. Z drugiej strony, stałe monitorowanie zmian w ekosystemach kanałów marketingowych oraz danych pozwala na kluczową w tych czasach elastyczność. Gdzie jesteśmy.