Prelegent

Łukasz Sokołowski

lukaszsokolowski.com
Łukasz Sokołowski

Łukasz Sokołowski

lukaszsokolowski.com

Cześć, Prowadzę kanał na TikToku, gdzie opowiadam o marketingu. https://www.tiktok.com/@sokolowskimarketing Wypuściłem ponad 250 TikTok\'ów, a w ciagu ostatnich 28 dni, moje treści zostały wyświetlone ponad 1,3 MLN Czyli z jednej strony jestem twórcą treści/praktykiem a z drugiej marketerem z 12-letnim doświadczeniem w digital\'u. Ostatnie 4 lata odpowiadałem za Social Media i działania brandowe w Citibank.

Wcześniej pracowałem w startupie gamingowym Huuuge Games, a jeszcze wcześniej przez 7 lat w agencjach digitalowych. Czyli mam doświadczenie Konferencja jest mi o tyle bliska, że sam pochodzę z Podkarpacia, dokładnie z Krosna. W Rzeszowie studiowałem rok na URz :) Więc są to moje rodzinne strony. Występowałem na: - Golden Marketing Conference ( 3 razy) - Social Media Week - I Design

Cześć, Prowadzę kanał na TikToku, gdzie opowiadam o marketingu. https://www.tiktok.com/@sokolowskimarketing Wypuściłem ponad 250 TikTok\'ów, a w ciagu ostatnich 28 dni, moje treści zostały wyświetlone ponad 1,3 MLN Czyli z jednej strony jestem twórcą treści/praktykiem a z drugiej marketerem z 12-letnim doświadczeniem w digital\'u. Ostatnie 4 lata odpowiadałem za Social Media i działania brandowe w Citibank.

Nie bój się TikTok'a. Twoi klienci już tam są i świetnie się bawią.

Czwartek 15/09 - 09:00 - KM22

Wielu przedsiębiorców podchodzi z dużą rezerwą do TikTok'a. "Nie chcę się wygłupiać" lub "To nie jest miejsce dla mnie" takie opinię słyszę bardzo często. Jednak TikTok nie jest appką do tańczenia czy apką dla dzieci. To platforma o pełnym przekroju treści i demografii. W prelekcji chcę pokazać: - z czego wynika sukces TikTok'a - dane dotyczące użytkowników TikToka - opisać specyfikę treści i wpływ na inne portale społecznościowe - przykłady nieoczywistych biznesów budowanych na TikTok'u - podstawy tworzenia dobrych treści na TikTok'a (co i jak robić)