Prelegent

Karol Turek

International Retail DirectorGroupe SEB
Karol Turek

Karol Turek

International Retail DirectorGroupe SEB

International Retail Director w Groupe SEB, właściciela m.in. marki Tefal. Od blisko dwudziestu lat związany ze sprzedażą detaliczną w obszarze operacyjnym i komercyjnym. Pracował na stanowiskach Kierownika Sklepu, Regional Manager, Operation Manager w branży fashion dla marek takich jak Esprit, Aldo, Hugo Boss, New Look i wielu innych. Przez 10 lat odpowiadał za rozwój sklepów Tefal w Polsce i Ukrainie. Zwolennik turkusowych organizacji, propagator Legendarnej Obsługi Klienta. Współtwórca kultury DBAM. Od dwóch lat aktywnie dąży w stronę samoorganizacji wzmacniającej Customer Experience. W wolnych chwilach wraz z żoną, córką i psem ucieka w Bieszczady.

International Retail Director w Groupe SEB, właściciela m.in. marki Tefal. Od blisko dwudziestu lat związany ze sprzedażą detaliczną w obszarze operacyjnym i komercyjnym. Pracował na stanowiskach Kierownika Sklepu, Regional Manager, Operation Manager w branży fashion dla marek takich jak Esprit, Aldo, Hugo Boss, New Look i wielu innych. Przez 10 lat odpowiadał za rozwój sklepów Tefal w Polsce i Ukrainie. Zwolennik turkusowych organizacji, propagator Legendarnej Obsługi Klienta. Współtwórca kultury DBAM. Od dwóch lat aktywnie dąży w stronę samoorganizacji wzmacniającej Customer Experience. W wolnych chwilach wraz z żoną, córką i psem ucieka w Bieszczady.

Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? O realnej potrzebie działania, a nie o greenwashingu - panel dyskusyjny - partner merytoryczny: Nieagencja

Czwartek 16/09 - 14:10 - KM8

KPMG w raporcie “The time has come: the KPMG Survey of Sustainability Reporting 2020” donosi, że aż 80% firm w 2020 roku raportowało o wdrożeniu “jakiejś formy” zrównoważonego biznesu. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda więcej niż obiecująco - biznes, niezależnie od branży, “zrównoważeniem stoi”. Czy jednak wszyscy rozumiemy to pojęcie w ten sam sposób? I czy działamy z właściwych pobudek, czy tylko malujemy trawę na zielono na potrzeby PRu? Czy widzimy ten problem także w digital marketingu? Jak konkretnie wdrażać strategie zrównoważonego rozwoju właśnie w twoim biznesie? Potrzeby planety i biznesu idą ze sobą w parze. Zadbajmy o nie zanim będzie za późno.