Prelegent

Radek Matuszewski

General Manager Poland, Ukraine & Baltic countriesGroupe SEB
Radek Matuszewski

Radek Matuszewski

General Manager Poland, Ukraine & Baltic countriesGroupe SEB

Od 10 lat zarządza firmą Groupe SEB (Tefal, Krups, WMF) w Polsce, Bałtykach i na Ukraine. Wcześniej pracował na różnych stanowiskach w Danone, Unilever, Coca-Coli, Kraft. W swojej organizacji w Polsce wdrożył z zespołem kulturę DBAM, opartą o 3 podstawowe wartości: autonomię, odpowiedzialność i zaufanie. Pasjonat sportu, a szczególnie kolarstwa, tenisa i Premier League.

Od 10 lat zarządza firmą Groupe SEB (Tefal, Krups, WMF) w Polsce, Bałtykach i na Ukraine. Wcześniej pracował na różnych stanowiskach w Danone, Unilever, Coca-Coli, Kraft. W swojej organizacji w Polsce wdrożył z zespołem kulturę DBAM, opartą o 3 podstawowe wartości: autonomię, odpowiedzialność i zaufanie. Pasjonat sportu, a szczególnie kolarstwa, tenisa i Premier League.

Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? O realnej potrzebie działania, a nie o greenwashingu - panel dyskusyjny - partner merytoryczny: Nieagencja

Czwartek 16/09 - 14:10 - KM8

KPMG w raporcie “The time has come: the KPMG Survey of Sustainability Reporting 2020” donosi, że aż 80% firm w 2020 roku raportowało o wdrożeniu “jakiejś formy” zrównoważonego biznesu. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda więcej niż obiecująco - biznes, niezależnie od branży, “zrównoważeniem stoi”. Czy jednak wszyscy rozumiemy to pojęcie w ten sam sposób? I czy działamy z właściwych pobudek, czy tylko malujemy trawę na zielono na potrzeby PRu? Czy widzimy ten problem także w digital marketingu? Jak konkretnie wdrażać strategie zrównoważonego rozwoju właśnie w twoim biznesie? Potrzeby planety i biznesu idą ze sobą w parze. Zadbajmy o nie zanim będzie za późno.