Prelegent

Michał Romanowski

Smile Michał Romanowski
Michał Romanowski

Michał Romanowski

Smile Michał Romanowski

Cześć, jestem Michał. Od ponad 15 lat zajmuję się digital marketingiem. Współpracowałem i nadal współpracuję zarówno z firmami z ogromnymi budżetami przeznaczonymi na marketing online, ale również z nowo powstałymi sklepami, których właściciele dokładnie oglądają każdą Skąd się wzięło moje doświadczenie? 90% tego co wiem nauczyłem się na własnych błędach i nieudanych doświadczeniach.

Reszta to setki przeczytanych artykułów, dziesiątki godzin wysłuchanych prelekcji różnych specjalistów. Miałem też okazję dzielić się swoją wiedzą na największych w Polsce konferencjach branży ICT. Cechuje mnie duża pokora w stosunku dla każdego rozpoczętego projektu, bo przez lata pracy jaki specjalista ecommerce, czy digital manager nauczyłem się, że w prezentacji, w ofercie czy w rozmowach plany wydają się proste. Jednak kluczem jest ich skuteczna realizacja i gotowość do porzucenia początkowych założeń, gdy rynek nie reaguje na nasze działania tak jak oczekujemy. Moje kompetencje obejmują zagadnienia planowania, realizacji jak również koordynacji działań marketingowych prowadzonych w Internecie. Doświadczenie zdobywałem pracując dla wielu firmy z różnych segmentów rynku. Koordynowałem procesy zarówno budowy jak i zmiany wizerunku marki w internecie, pozyskiwania leadów sprzedażowych czy zwiększenia konwersji w ecommers. Szeroka znajomość rynku IT pozwala mi dobrać odpowiednich partnerów do określonych celów.

Cześć, jestem Michał. Od ponad 15 lat zajmuję się digital marketingiem. Współpracowałem i nadal współpracuję zarówno z firmami z ogromnymi budżetami przeznaczonymi na marketing online, ale również z nowo powstałymi sklepami, których właściciele dokładnie oglądają każdą Skąd się wzięło moje doświadczenie? 90% tego co wiem nauczyłem się na własnych błędach i nieudanych doświadczeniach.

Google i Facebook walczy z Apple a oberwiemy my.

Środa 15/09 - 15:25 - KM22

Chciałbym opowiedzieć o wielkiej wojnie o dane jaka odbywa się właśnie. Zmiany jakie wprowadza Apple a z nim inni twórcy przeglądarek, maja chronić nasza prywatność. Ale maja tez drugie dno. Znajdują się na nim wszyscy zajmujący się Digital marketingiem, a na samym końcu konsumenci do których się Ci wszyscy specjaliści zwracają.