Prelegent

Krzysztof Cieślak

B-MIND
Krzysztof Cieślak

Krzysztof Cieślak

B-MIND

Jest założycielem i prezesem zarządu…B-MIND, Software House, który ma swoje korzenie w agencji interaktywnej mocno łącząc kompetencje technologiczne z wyzwaniami komunikacji marketingowej. Bardzo aktywny w środowiskach startupowych, skąd…również czerpie wiedzę i inspiracje do realizacji projektów dla Klient korporacyjnych. Wierzy, iż tylko partnerska relacja w biznesie może przynieść‡ wymagany cel i spełniać wytyczane wskaźniki efektywności.
Jest pierwszym kontaktem w procesie relacji między B-MIND, a Klientami. Jako prezes dba jo jakość‡ dostarczanych projektów w kontekście egzekucyjnym i biznesowym naciskając na transparentną… komunikację i partnerskie relacje z Klientami.
Swoje kompetencje wykształcał na wielu polach w przeszłości pracując m. in dawniej jako programista, grafik, UX, UI designer, ale również jako osoba posiadająca kompetencje w marketingu.
Kieruje się przede wszystkim przezroczystością… w kontekście współpracy, poszukiwaniem rozwiązać na nierozwiązywalne potencjalne sprawy. Na pierwszym miejscu ponad wszelkimi formalnościami stawia wypracowywanie rozwiązań dla wyzwań, „które pojawiają się w biznesowych aspektach projektowych.

Jest założycielem i prezesem zarządu…B-MIND, Software House, który ma swoje korzenie w agencji interaktywnej mocno łącząc kompetencje technologiczne z wyzwaniami komunikacji marketingowej. Bardzo aktywny w środowiskach startupowych, skąd…również czerpie wiedzę i inspiracje do realizacji projektów dla Klient korporacyjnych. Wierzy, iż tylko partnerska relacja w biznesie może przynieść‡ wymagany cel i spełniać wytyczane wskaźniki efektywności.<br /> Jest pierwszym kontaktem w procesie relacji między B-MIND, a Klientami. Jako prezes dba jo jakość‡ dostarczanych projektów w kontekście egzekucyjnym i biznesowym naciskając na transparentną… komunikację i partnerskie relacje z Klientami.<br /> Swoje kompetencje wykształcał na wielu polach w przeszłości pracując m. in dawniej jako programista, grafik, UX, UI designer, ale również jako osoba posiadająca kompetencje w marketingu.<br /> Kieruje się przede wszystkim przezroczystością… w kontekście współpracy, poszukiwaniem rozwiązać na nierozwiązywalne potencjalne sprawy. Na pierwszym miejscu ponad wszelkimi formalnościami stawia wypracowywanie rozwiązań dla wyzwań, „które pojawiają się w biznesowych aspektach projektowych.

Temat niespodzianka :)

Środa 15/09 - 14:35 - KM22