Prelegent

Łukasz Bis

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Łukasz Bis

Łukasz Bis

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna.
Zatrudniony w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania od 2007 roku.
Absolwent programu Master of Didactics (University of Groningen, Holandia, 2020), Executive Master of Business Administration (Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie, 2019), Magister Informatyki i ekonometrii (specjalność Technologie internetowe sieci globalnych, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, 2008), absolwent specjalnej ścieżki kształcenia Szkoła Liderów.
Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół nowoczesnych technik komunikacyjnych, w szczególności wirtualnej rzeczywistości (i ogólnie pojętej XReality), digitalizacji obiektów, spacerów wirtualnych, druku przestrzennego oraz zagadnień związanych z wykorzystaniem powyższych w komunikacji.
Jest członkiem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, a także Sektorowej Rady ds. Komunikacji Marketingowej, gdzie pełni rolę Lidera Grupy ds. Badań. Jest Design Thinkerem, realizuje wiele projektów z obszaru odpowiedzialności społecznej, zaangażowany w ruch proekologiczny. Wielokrotnie zasiadał w jury konkursów związanych z przedsiębiorczością (Hackathonów, GameJamów, konkursów wzorniczych). Związany z Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego. Jest głównym organizatorem Konferencji InternetBeta (kultowej konferencji zrzeszające różne środowiska związane z Internetem), a także spotkań XRAii. Zagorzały fan TEDTalks’ów.
Prywatnie – posiada pszczoły (niewielką pasiekę), a także propaguje zdrowy styl życia (w tym zero waste oraz slow life). Uwielbia LEGO.

Prodziekan Kolegium Mediów i Komunikacji Społecznej ds. kierunku Grafika komputerowa i produkcja multimedialna.<br /> Zatrudniony w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania od 2007 roku.<br /> Absolwent programu Master of Didactics (University of Groningen, Holandia, 2020), Executive Master of Business Administration (Wyższa Szkoła Menadżerska w Warszawie, 2019), Magister Informatyki i ekonometrii (specjalność Technologie internetowe sieci globalnych, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, 2008), absolwent specjalnej ścieżki kształcenia Szkoła Liderów.<br /> Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół nowoczesnych technik komunikacyjnych, w szczególności wirtualnej rzeczywistości (i ogólnie pojętej XReality), digitalizacji obiektów, spacerów wirtualnych, druku przestrzennego oraz zagadnień związanych z wykorzystaniem powyższych w komunikacji.<br /> Jest członkiem Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska, a także Sektorowej Rady ds. Komunikacji Marketingowej, gdzie pełni rolę Lidera Grupy ds. Badań. Jest Design Thinkerem, realizuje wiele projektów z obszaru odpowiedzialności społecznej, zaangażowany w ruch proekologiczny. Wielokrotnie zasiadał w jury konkursów związanych z przedsiębiorczością (Hackathonów, GameJamów, konkursów wzorniczych). Związany z Centrum Innowacji i Wzornictwa Praktycznego. Jest głównym organizatorem Konferencji InternetBeta (kultowej konferencji zrzeszające różne środowiska związane z Internetem), a także spotkań XRAii. Zagorzały fan TEDTalks’ów.<br /> Prywatnie – posiada pszczoły (niewielką pasiekę), a także propaguje zdrowy styl życia (w tym zero waste oraz slow life). Uwielbia LEGO.

Rozpoczęcie Konferencji

Środa 15/09 - 09:00 - KM8

Łukasz Bis na scenie Zapytaj o SEO

Środa 15/09 - 14:30 - Zielona Scena

Po co w biznesie i marketingu zrównoważony rozwój? O realnej potrzebie działania, a nie o greenwashingu - panel dyskusyjny - partner merytoryczny: Nieagencja

Czwartek 16/09 - 14:10 - KM8

KPMG w raporcie “The time has come: the KPMG Survey of Sustainability Reporting 2020” donosi, że aż 80% firm w 2020 roku raportowało o wdrożeniu “jakiejś formy” zrównoważonego biznesu. Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda więcej niż obiecująco - biznes, niezależnie od branży, “zrównoważeniem stoi”. Czy jednak wszyscy rozumiemy to pojęcie w ten sam sposób? I czy działamy z właściwych pobudek, czy tylko malujemy trawę na zielono na potrzeby PRu? Czy widzimy ten problem także w digital marketingu? Jak konkretnie wdrażać strategie zrównoważonego rozwoju właśnie w twoim biznesie? Potrzeby planety i biznesu idą ze sobą w parze. Zadbajmy o nie zanim będzie za późno.

Fireside Chat

Piątek 17/09 - 15:00 - KM8

Zadamy trudne pytania Michałowi Sadowskiemu!

Podziękowania i zakończenie InternetBeta 2021

Piątek 17/09 - 15:25 - KM8