Prelegent

Jan Jankowski

Brand ManagerEspir s.c.
Jan Jankowski

Jan Jankowski

Brand ManagerEspir s.c.

Specjalista digital marketingu, certyfikowany DIMAQ PRO, Google Ads & Analytics, Facebook Ads. Obecnie brand manager w e-commerce odzieżowym Espir S.C., Przedsiębiorca, właściciel sieci lodziarni, prowadził własną agencję widoczności i komunikacji w mediach społecznościowych. Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.

Organizator konferencji „I Effect” oraz meetupów “Jak ogarnąć social media?” w Białymstoku. Prelegent na konferencjach branżowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania kampanii marketingowych w Polsce. Trener e-marketingu i skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych. Współpracował m.in z Politechniką Białostocką, Strażą Miejską w Warszawie, Polską Organizacją Turystyczną, Lasami Państwowymi, Chm Implanty, Elmont Grupa S.A. , Dealer Audi i VW Sieńko i Syn, catering Czysta Micha, ZHP Chorągiew Białostocka.
Udzielając się społecznie odwiedził kilkadziesiąt szkół i placówek wychowawczych z prelekcją dla uczniów i nauczycieli o bezpieczeństwie i pozornej anonimowości w Internecie.
Prywatnie fan sportów wszelakich oby z adrenaliną, mąż i ojciec, emerytowany beatboxer i bboy.

Specjalista digital marketingu, certyfikowany DIMAQ PRO, Google Ads & Analytics, Facebook Ads. Obecnie brand manager w e-commerce odzieżowym Espir S.C., Przedsiębiorca, właściciel sieci lodziarni, prowadził własną agencję widoczności i komunikacji w mediach społecznościowych. Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku.

Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom - wiedziałaś?

Czwartek 16/09 - 09:50 - KM8

Od 11 edycji Internet Beta 2019, gdzie opowiadałem w prezentacji pt. \"Co ja powiem mojemu dziecku?\" o raportach i danych na temat zdrowia psychicznego i uzależnień, a także wiedzy nt. SoMe wśród nastolatków odbyłem kilkadziesiąt spotkań i wykładów w szkołach i placówkach wychowawczych z tą właśnie grupą. Fizycznie oraz online. Od tego czasu zweryfikowałem w praktyce dane z raportów. Poznałem myślenie młodzieży w różnym wieku oraz zebrałem obszerny komentarz nauczycieli. Moja chęć pomocy wynika z własnych doświadczeń. Wiem, o czym mówię, przeszedłem psychoterapię spowodowaną moim uzależnieniem od SoMe (milenials `92). Stąd pomysł wystąpienia ponownego. Po pierwszej edycji udało się pobudzić kilka osób do działania w swoich regionach. Obecna prezentacja pt. \"Twórca Instagram nie kupił smartfonu swoim dzieciom - wiedziałaś?\" jest głębsza i poszerzona, a jej tytuł nawiązuje do Head of Instagram Japan Ian Spalter, który prowadzi życie w balansie i łączności z naturą, przestrzegając przed SoMe nawet własną rodzinę. Prezentacja bazuje na materiale: dostępne raporty i badania, spotkania z nastolatkami, rozmowy z rodzicami i nauczycielami, książki i filmy w temacie psychoterapii i digitalizacji oraz własne doświadczenia. Chcę dotrzeć do szerszego grona słuchaczy, osób aktywnych i decyzyjnych. Nie posiadam gotowych rozwiązań, ale chcę przedstawić głos, który mało kto słyszy. Głos nastolatków, których życie opiera się o smartfon i Internet. Oraz głos rodziców i nauczycieli tego pokolenia pozostawionych samych sobie. Ważne Prezentacja nie zachęca do odstawienia SoMe, wręcz przeciwnie. Powinniśmy jak najszybciej zacząć edukować o mądrym wykorzystaniu technologii w nowoczesnej edukacji. Powinniśmy edukować nauczycieli i rodziców nowego pokolenia, powinniśmy pomóc zagubionym nastolatkom. Prezentacja jest zachętą do szerszej publicznej dyskusji w celu znalezienia rozwiązań na przedstawione przeze mnie problemy.