Prelegent

Łukasz Głombicki

PrezesSan Markos, MasterBrand
Łukasz Głombicki

Łukasz Głombicki

PrezesSan Markos, MasterBrand

Prezes agencji reklamowej San Markos i eventowej MasterBrand. Manager, strateg kreatywny, konsultant. Twórca podcastu o reklamie i marketingu Wielki Adsby. Pracował m.in. dla Pekao SA, BNP Paribas, PZU, Baltona, PKN Orlen, Orange, Ekstraklasa, PayPal, PZPN, Martyny Wojciechowskiej, Continental, Vision Express, Metlife, a także dla firm z branży mediowej, bukmacherskiej i e-commerce. Ekspert ds. komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych, content i influencer marketingu. Wykładowca i kierownik specjalizacji w Collegium Civitas. Wcześniej szef komunikacji i PR LifeTube, szef działu online National Geographic, National Geographic Traveler, magazynów Focus i Coaching. Pracował także w Gazeta.pl, naTemat, TVN CNBC.

Prezes agencji reklamowej San Markos i eventowej MasterBrand. Manager, strateg kreatywny, konsultant. Twórca podcastu o reklamie i marketingu Wielki Adsby. Pracował m.in. dla Pekao SA, BNP Paribas, PZU, Baltona, PKN Orlen, Orange, Ekstraklasa, PayPal, PZPN, Martyny Wojciechowskiej, Continental, Vision Express, Metlife, a także dla firm z branży mediowej, bukmacherskiej i e-commerce. Ekspert ds. komunikacji cyfrowej, mediów społecznościowych, content i influencer marketingu. Wykładowca i kierownik specjalizacji w Collegium Civitas. Wcześniej szef komunikacji i PR LifeTube, szef działu online National Geographic, National Geographic Traveler, magazynów Focus i Coaching. Pracował także w Gazeta.pl, naTemat, TVN CNBC.

Od upadłości do grupy 7 agencji. Oto, czego nauczyłem się na własnych błędach

Czwartek 14/09 - 15:50 - KM8

Podobno najlepiej uczyć się na cudzych błędach. Cóż… ja nauczyłem się na własnych. Jak położyć agencję, jak postawić na nogi kilka innych, jak budować zespoły i dowozić klientom więcej i lepiej. No i dlaczego warto nagrywać podcasty!