Prelegent

Krzysztof Wojewodzic

PrezesEscola S.A.
Krzysztof Wojewodzic

Krzysztof Wojewodzic

PrezesEscola S.A.

Seryjny przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Współtworzył dwa startupy od idei do 7 i 8-cyfrowych exitów. Konsultant ds. Badań i Rozwoju IT w m.in. BCG, Divante,, Xella, NE AB, dHosting, WebWave, Pomelody. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos czy Global Agenda w Londynie.

Seryjny przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Współtworzył dwa startupy od idei do 7 i 8-cyfrowych exitów. Konsultant ds. Badań i Rozwoju IT w m.in. BCG, Divante,, Xella, NE AB, dHosting, WebWave, Pomelody. Na zaproszenie The Economist reprezentował Polskę, m.in. World Economic Forum w Davos czy Global Agenda w Londynie.

Od finansowania społecznościowego czyli 1+ mln zysku rocznie w 3 roku działalności. Plusy i minusy wczesnego akcjonariatu w skalowania biznesu.

Czwartek 16/09 - 17:25 - KM22

W prezentacji nie chcę promować Crowdfundingu, ani tym bardziej którejkolwiek z platform! Zamiast tego chcę pokazać, że dobry model ambasadorski, połączony z dobrą strategią pozwala zbudować silną rozpoznawalną markę praktycznie od zera, w ciągu 3 lat, do 1.3 mln zysku rocznego (na przykładzie Escola S.A.) 1) Pragnę zwrócić uwagę co zrobiliśmy źle, a co mogliśmy zrobić lepiej. 2) Jak wykorzystaliśmy siłę społeczności do promocji marki. Jest to dość unikalne doświadczenie i wciąż wielu przedsiębiorców pyta i poleca Escola jako przykład firmy, która zrealizowała model od społeczności do solidnej firmy (obecnie 50+ osób na pokładzie). Pragnę więc na krótkiej, ale napakowanej liczbami prelekcji na Becie pokazać, co się udało, a mogliśmy zrobić lepiej, tak by każdy mógł odnieść to do swojego biznesu. W prezentacji też pokażę kilka siostrzanych projektów, choćby Radio357, które stało się na kilka dni najczęściej pobieraną aplikacją w Appstore! Obecnie dwa Radio, pochodne Trójki – Nowy Świat i 357 są najwyżej opłacanymi projektami na Patronite, mając łącznie ponad 1.3 mln. wsparcia miesięcznie!