Prelegent

Mikołaj Winkiel

Chief EvangelistBrand24
Mikołaj Winkiel

Mikołaj Winkiel

Chief EvangelistBrand24

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Referat specjalny - Wykorzystanie monitoringu Internetu w działaniach akademickich

Czwartek 16/09 - 09:30 - KA15

Kiedy warto słuchać klientów? - rzecz o feedbacku niezamówionym

Czwartek 16/09 - 17:00 - KM8

Kilka słów o wykorzystaniu feedbacku, ale nie tego na który liczymy, a tego którego się nie spodziewamy. Co z nim zrobić, jak reagować, a przede wszystkim jak go znaleźć a finalnie również przekuć na sprzedaż.