Prelegent

Krzysztof Marzec

CEODevaGroup
Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEODevaGroup

CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Organizator barcampu semKRK i semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neonet, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań. Dodatkowe info: Doświadczenie prelegenckie: około 50 wystąpień od 10+ lat m.in. na Kongres Online Marketing, eBiznesFestiwal, Mobile Trends, Kongres E-Handlu, Targi E -Handlu, Digital Fest, In Digital Marketing, Think Digital, Crash Mondays, semKRK, Tour de e-commerce, Marketingowe Rewolucje, Festiwal SEO, szkolenia i wystąpienia (m.in. Kongres Gospodarczy w Katowicach, Internetowe Rewolucje) dla Google w ramach Akademia Google Partners, webinary z rekordowym na 1200 słuchaczy.

CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Organizator barcampu semKRK i semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neonet, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

7 najważniejszych wniosków z setek audytów kampanii Google Ads

Czwartek 12/09 - 18:15 - KM22