Prelegent

Krzysztof Marzec

CEODevaGroup
Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

CEODevaGroup

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners.

Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners.

5 pomysłów jak za pomocą Google Ads ulepszyć strategię SEO

Czwartek 14/09 - 16:10 - KM8

Nazbierało nam się dużo mitów na to jak Google Ads wpływa na SEO? Czy jedno może podnosić wynik drugiego? Na podstawie lat doświadczeń i pracy zespołu agencyjnego opowiem o 5 konkretnych działaniach - które możesz wdrożyć w swojej firmie/kampanii - które ja wykorzystuje w Google Ads aby lepiej wypadać w wynikach organicznych. Nie zabraknie narzędzi, najnowszych technologii (praktyczne zastosowanie AI) oraz przykładów z danymi.