Prelegent

Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strategPublicon sp. z o.o. / Uniwersytet SWPS
Szymon Sikorski

Szymon Sikorski

Prezes Zarządu i strategPublicon sp. z o.o. / Uniwersytet SWPS

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, WKS Śląsk Wrocław. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) - promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) - skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz Filozofii na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS, WSE im. ks. Tischnera w Krakowie i wielu innych uczelni wyższych. Wykładowca na studiach MBA (m.in. na WSH we Wrocławiu). Pracował i pracuje przede wszystkim dla największych firm z branży finansowej, nieruchomości, FMCG, BPO/BSS, sektora publicznego, gmin i samorządów. W 2012 roku nagrodzony Złotym Spinaczem za projekt w kategorii Public Affairs & Lobbying. Wraz z zespołem laureat 5 Złotych Spinaczy. W 2014 roku nagrodzony wraz z zespołem za projekt w kategorii Community Relations w międzynarodowej nagrodzie Ragan\'s PR Daily Awards. Nominowany do SABRE Awards EMEA. Finalista Protonów 2014. Więcej: szymonsikorski.pl

Prezes Zarządu i strateg w Agencji PR Publicon. Były Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pełnił funkcję doradcy zarządu m.in. Association of Business Service Leaders (ABSL), Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej, WKS Śląsk Wrocław. Założyciel i pomysłodawca cyklu konferencji Social Media Day (socialmediaday.pl) - promującej rewolucje jaka dokonuje się dzięki nowym mediom oraz Zawartosci (zawartosci.com) - skupionej na insightach i foresightach strategicznych. Juror krajowych i międzynarodowych konkursów branżowych (Złote Spinacze, Bright Awards).

Czy branża PR potrafi w digital? Czy digital potrafi w PR?

Środa 11/09 - 17:50 - KM22