Prelegent

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com
Adrian Gamoń

Adrian Gamoń

strateg i konsultant ds. brandingu i social media, mówca i trener, pasjonat storytellingu, producent videoadriangamon.com

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing". Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku".

Adrian Gamoń (www.adriangamon.com) - strateg marki i ekspert z zakresu komunikacji marek i social media, mówca i trener biznesu. Współpracował m.in. z markami takimi jak: Skanska Polska, Accenture, ING Bank Śląski, RMF MAXXX, Empik, Region Małopolska, Miasto Kraków. Spełnia się jako twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie „Social Media & Content Marketing". Wydawca raportu „LinkedIn w Polsce w 2022 roku".

Praktyczne wykorzystanie gen-AI w budwaniu marki osobistej na LinkedInie

Czwartek 14/09 - 16:30 - KM8

Podczas prelekcji zrozumiesz, jak wykorzystać potencjał AI do rozwijania silnej marki osobistej na LinkedInie. Pokażę, jak gen-AI może pomóc Ci utworzyć strategię marki osobistej, zoptymalizować profil, planować angażujące treści, tworzyć odpowiedzi, analizować trendy. Dowiesz się również, jak gen-AI pomaga badać konkurencję oraz tworzyć podsumowania materiałów branżowych do udostępniania. To wszystko będzie poparte konkretnym studium przypadku. Zobaczysz, że AI może pomóc Ci rozwinąć Twoją cyfrową obecność i zarazem zachować swoją tożsamość i autentyczność.