Prelegent

Katarzyna Jeznach

Crowdway
Katarzyna Jeznach

Katarzyna Jeznach

Crowdway

Specjalistka komunikacji. Pracowała jako dziennikarka i redaktorka, pisała o biznesie, pieniądzach, nowych technologiach. Zajmowała się marketingiem B2B w firmach IT, e-commerce czy organizacjach branżowych. Z rynkiem kapitałowym związana od 2017, gdy trafiła do biura prasowego Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, następnie rozwijała media społecznościowe, tworzyła content online, promowała eventy dla inwestorów. W Crowdway wspierała spółki w budowaniu rozpoznawalności, docieraniu do potencjalnych inwestorów, a przede wszystkim – zaprezentowaniu dobrze zbudowanego equity story.

Specjalistka komunikacji. Pracowała jako dziennikarka i redaktorka, pisała o biznesie, pieniądzach, nowych technologiach. Zajmowała się marketingiem B2B w firmach IT, e-commerce czy organizacjach branżowych. Z rynkiem kapitałowym związana od 2017, gdy trafiła do biura prasowego Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, następnie rozwijała media społecznościowe, tworzyła content online, promowała eventy dla inwestorów. W Crowdway wspierała spółki w budowaniu rozpoznawalności, docieraniu do potencjalnych inwestorów, a przede wszystkim – zaprezentowaniu dobrze zbudowanego equity story.

4,5 mln zł w 7 minut, 100 publikacji w tydzień. Co zyska Twój biznes dzięki dobrze przygotowanej emisji akcji w crowdfundingu udziałowym?

Środa 13/09 - 14:40 - KM22

Jak rozmawiać z inwestorami i co koniecznie musisz im powiedzieć? Przez ile miesięcy trzeba pracować nad kampanią crowdinvestingową, która zamknie się w mniej niż godzinę? Poznaj najciekawsze insighty z przebiegu kampanii crowdfundingowych polskich spółek, zarówno tych, które w ekspresowym tempie osiągnęły 100% celu, jak i tych, którym się to nie udało, ale za to zwiększyły sprzedaż, zyskały rozgłos lub… nowego inwestora z naprawdę grubym portfelem.