Prelegent

Sebastian Iwanowski

InnoMate
Sebastian Iwanowski

Sebastian Iwanowski

InnoMate

Developer i strateg XR, jest jednym z kilku Polaków certyfikowanych przez Meta (Meta Certified AR Creator) i Snap (AR Strategies for Advertisers). Jest założycielem InnoMate – Agencji Marketingu XR, która pomaga markom zwiększać sprzedaż i zaangażowanie użytkowników używając technologii immersyjnych (AR, VR, MR). W InnoMate realizuje nie tylko projekty, które są modne, ale również te, które wprowadzają nowe trendy na rynek. InnoMate jest odpowiedzialne m.in. za pierwszą kolekcję ubrań z AR i jedne z pierwszych drukowanych gier edukacyjnych AR dla dzieci w Polsce.

Developer i strateg XR, jest jednym z kilku Polaków certyfikowanych przez Meta (Meta Certified AR Creator) i Snap (AR Strategies for Advertisers). Jest założycielem InnoMate – Agencji Marketingu XR, która pomaga markom zwiększać sprzedaż i zaangażowanie użytkowników używając technologii immersyjnych (AR, VR, MR). W InnoMate realizuje nie tylko projekty, które są modne, ale również te, które wprowadzają nowe trendy na rynek. InnoMate jest odpowiedzialne m.in. za pierwszą kolekcję ubrań z AR i jedne z pierwszych drukowanych gier edukacyjnych AR dla dzieci w Polsce.

Jak skutecznie wykorzystać Rozszerzoną Rzeczywistość w Marketingu?

Środa 13/09 - 14:00 - KM22

Podczas wystąpienia zostanie przestawiona technologia Augmented Reality i jej znaczenie w marketingu. Na podstawie danych i praktycznych przykładów przedstawię, w jaki sposób Rozszerzona Rzeczywistość może pomóc w budowaniu świadomości marki, zwiększeniu zaangażowania użytkowników, poprawie doświadczenia klienta i zwiększeniu sprzedaży. Ponadto przedstawię możliwości i ograniczenia filtrów AR na najpopularniejszych platformach społecznościowych (Instagram, TikTok, Snapchat) oraz Web AR. Słuchacze dowiedzą się, jak wyznaczać KPI i mierzyć efekty kampanii AR. Podkreślę, jak ważna jest odpowiednia komunikacja po opublikowaniu filtrów AR i podzielę się najlepszymi praktykami, jak tworzyć filtry, które będą używane przez target grupę.