Prelegent

Konrad Olejarczyk

Mobee Dick
Konrad Olejarczyk

Konrad Olejarczyk

Mobee Dick

Strateg i manager w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Na co dzień umiejętnie definiuje i łączy cele biznesowe z potrzebami użytkowników. Specjalizuje się w budowaniu interdyscyplinarnych zespołów projektowych, w których przeplata się praca badaczy, projektantów oraz programistów. Od ponad 7 lat, związany z branżą bankową, realizował projekty dla klientów takich jak: Credit Agricole, Banque Saudi Fransi, STS czy Warta.

Strateg i manager w firmie projektowo-badawczej Mobee Dick specjalizującej się w budowaniu produktów i usług cyfrowych. Na co dzień umiejętnie definiuje i łączy cele biznesowe z potrzebami użytkowników. Specjalizuje się w budowaniu interdyscyplinarnych zespołów projektowych, w których przeplata się praca badaczy, projektantów oraz programistów. Od ponad 7 lat, związany z branżą bankową, realizował projekty dla klientów takich jak: Credit Agricole, Banque Saudi Fransi, STS czy Warta.

Badania jako paliwo skutecznej strategii UX. Zatankować?

Czwartek 12/09 - 11:45 - KM22