Prelegent

Krystian Botko

TalentMedia i LifeTube
Krystian Botko

Krystian Botko

TalentMedia i LifeTube

Krystian Botko zajmował się w Google rozwojem komunikacji największych marek FMCG takich jak Coca-Cola, Winiary czy Tymbark na YouTube. Wcześniej spędził 5 lat pracując w działach sprzedaży i marketingu branży FMCG. W latach 2011-2013 zarządzał marką TIGER odpowiadając za jej relaunch w Maspex Wadowice i nowe pozycjonowanie. W 2015 roku wraz z innymi byłymi pracownikami Google i brand marketingu największych marek założył dedykowaną platformie YouTube agencję i sieć partnerską TalentMedia, która rozwija się od 3 lat w tempie 100% rok do roku. W Marcu 2019 roku TalentMedia przejęła spółkę LifeTube: lidera rynku video influencer marketingu, osiągając skonsolidowany wynik 50 mln obrotu i prawie 2 mln zysku w 2018.

Krystian Botko zajmował się w Google rozwojem komunikacji największych marek FMCG takich jak Coca-Cola, Winiary czy Tymbark na YouTube. Wcześniej spędził 5 lat pracując w działach sprzedaży i marketingu branży FMCG. W latach 2011-2013 zarządzał marką TIGER odpowiadając za jej relaunch w Maspex Wadowice i nowe pozycjonowanie. W 2015 roku wraz z innymi byłymi pracownikami Google i brand marketingu największych marek założył dedykowaną platformie YouTube agencję i sieć partnerską TalentMedia, która rozwija się od 3 lat w tempie 100% rok do roku. W Marcu 2019 roku TalentMedia przejęła spółkę LifeTube: lidera rynku video influencer marketingu, osiągając skonsolidowany wynik 50 mln obrotu i prawie 2 mln zysku w 2018.

4 najskuteczniejsze formy współpracy z influencerami

Piątek 13/09 - 10:40 - KM22