Prelegent

Jacek Dziura

thehole.pl
Jacek Dziura

Jacek Dziura

thehole.pl

Jacek Dziura I thehole.pl Jack of all trades, wierzy w holistyczny obraz marketingu i konieczność zrozumienia wszystkich narzędzi. W pracy pasjonuje się ujęciem klientocentrycznym i zawsze patrzy przez pryzmat konsumenta – zarówno w marketingu jak i eCommerce. Kiedyś na przykładzie swojego sklepu, później w Polsce i w Holandii w markach takich jak Booking.com, FIBARO, Grupa SARE, czy Tpay. Obecnie rozwija nowe projekty i uczy na UKW i CDV. W wolnych chwilach strzela, boksuje i rzuca żelastwem, sporadycznie też ludźmi na macie.

Jacek Dziura I thehole.pl Jack of all trades, wierzy w holistyczny obraz marketingu i konieczność zrozumienia wszystkich narzędzi. W pracy pasjonuje się ujęciem klientocentrycznym i zawsze patrzy przez pryzmat konsumenta – zarówno w marketingu jak i eCommerce. Kiedyś na przykładzie swojego sklepu, później w Polsce i w Holandii w markach takich jak Booking.com, FIBARO, Grupa SARE, czy Tpay. Obecnie rozwija nowe projekty i uczy na UKW i CDV. W wolnych chwilach strzela, boksuje i rzuca żelastwem, sporadycznie też ludźmi na macie.

Clickbaitowy tytuł, czyli holistyczne podejście do klientocentryczności A.D. 2019

Piątek 13/09 - 09:25 - KM8