Prelegent

Piotr Kantorowski

Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Piotr Kantorowski

Piotr Kantorowski

Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Przedsiębiorca, radca prawny, autor, podkaster, ultramaratończyk. Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Autor i współautor wielu publikacji specjalistycznych w tym książki "Prawo dla Biznesu. E-commerce", rozdziału pod tytułem „Prawne aspekty przygotowywania materiałów prasowych" w publikacji Informacje Prasowe.

Czynniki determinujące skuteczne relacje z mediami oraz "Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów". Prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu, w którym w już ponad 120 odcinkach pomaga przedsiębiorcom wykorzystać prawo na ich rzecz w biznesie. Ukończył też studia doktoranckie na katedrze prawa gospodarczego WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa. Pasjonat biegania, w tym w szczególności biegów ultra. Na swoim koncie ma biegi na ponad 100 km. Od zawsze pasjonuje się biznesem i przedsiębiorczość, a rolę prawa widzi w tym, aby pomagało przedsiębiorcom realizować ich najważniejsze i najbardziej śmiałe pomysły.

Przedsiębiorca, radca prawny, autor, podkaster, ultramaratończyk. Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Autor i współautor wielu publikacji specjalistycznych w tym książki "Prawo dla Biznesu. E-commerce", rozdziału pod tytułem „Prawne aspekty przygotowywania materiałów prasowych" w publikacji Informacje Prasowe.

Jak prawo może ochronić Twój biznes / Jak prawo może zniszczyć Twój biznes

Czwartek 15/09 - 09:25 - KM8

Czy spotkałeś się z tym, że z dnia na dzień cały sklep internetowy zniknął z sieci? A słyszałeś o rozwijających się markach, które nagle i nieoczekiwanie robiły ekspresowy i nieprzemyślany rebranding ? A może spotkałeś się z sytuacją, w której jeden tylko sprzedawca na dużej platformie handlowej miał w ofercie bardzo powszechny i typowy produkt, a wszystkie inne podobne oferty były przez platformę szybko blokowane? Czy wiesz, że za tym wszystkim najprawdopodobniej „stały” prawa własności intelektualnej, które można wykorzystać tak do ochrony własnej firmy, jak i do walki z konkurencją? Jeśli natomiast chcesz wiedzieć o kilku podstawowych trikach, które pozwolą Ci zabezpieczyć biznes i uniknąć strat poświęć 30 minut na to wystąpienie.