Prelegent

Mateusz Muryjas

Analityczny
Mateusz Muryjas

Mateusz Muryjas

Analityczny

Pasjonat wizualizacji danych. Analitykę traktuje jako przyprawę, która nadaje smaku projektom internetowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową: wyznaczać cele, mierzyć konwersje i zrozumieć zachowania użytkowników. Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics, Google Data Studio i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 8 lat poświęcił setki godzin.

Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych takich jak MeasureCamp, Data Science Summit, Bitspiration, Social Media Week, czy semKRK. Współpracuje z firmami i agencjami z obszaru digital marketingu, którym doradza i pomaga mierzyć efekty działań sprzedażowych i marketingowych. Współtworzy Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych w ramach której organizuje konferencje, szkolenia oraz projekty edukacyjne z zakresu analityki takie jak konferencja #digitalfest.

Pasjonat wizualizacji danych. Analitykę traktuje jako przyprawę, która nadaje smaku projektom internetowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową: wyznaczać cele, mierzyć konwersje i zrozumieć zachowania użytkowników. Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics, Google Data Studio i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 8 lat poświęcił setki godzin.

Małe kroki, duże efekty - jak zaprojektować i zmierzyć lejek sprzedaży w digitalu?

Czwartek 12/09 - 15:00 - KM22