Prelegenci

Zobacz, kogo będzie można usłyszeć w czasie tegorocznej edycji konferencji.

Piotr Bombol
img

Piotr Bombol

Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną oraz prowadził dział social media, w tym przede wszystkim dla McDonald’s, PLL LOT oraz T-Mobile. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Główny prelegent DDB Digital Academy. Występował między innymi na Forum IAB, Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, Esport Forum oraz Game Industry Conference.

Grzegorz Borowik
img

Grzegorz Borowik

Zanim zaczął prowadzić badania w projekcie Golem Network, którego celem jest stworzenie globalnego superkomputera, przez piętnaście lat rozwijał swoje zainteresowania naukowe m.in. z dziedziny inteligencji obliczeniowej, technik maszynowego uczenia, czy cyberbezpieczeństwa. Jako pracownik naukowy Politechniki Warszawskiej został m.in. laureatem programu „Top 500 Innovators” realizowanego w Haas School of Business na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. W Nowej Zelandii, Knowledge Engineering and Discovery Research Institute, w Auckland, prowadził badania z zakresu praktycznego zastosowania sztucznych sieci neuronowych. Wykładowca akademicki, matematyk, aktywny programista i pasjonat fotografii.

Michał Brański
img

Michał Brański

Od 10 lutego 2014 roku Członek Zarządu/ VP Strategia.
Michał Brański stworzył w 1999 r. wraz z Jackiem Świderskim i Krzysztofem Sierotą portal internetowy pod nazwą go2.pl (późniejsze o2.pl), a w 2000 r. założył MediaOne sp. z o.o. (późniejsze: o2.pl sp. z o.o., a następnie Grupa o2 sp. z o.o., która w 2011 r. została przekształcona w spółkę akcyjną Grupa o2 SA (obecnie Wirtualna Polska Holding SA).
Od powstania portalu do dnia dzisiejszego rozwija on działalność założonej Spółki i jej spółek zależnych na polskim rynku internetowym, pełniąc funkcję Członka Zarządu Spółki i spółki zależnej Wirtualna Polska Media SA. Od 2009 r. Michał Brański jest członkiem zarządu Borgosia Investments Limited, a od 2014 r. Prezesem Zarządu w 10x SA i Now2 Sp. z o.o. (od 2015 r.) Ponadto Michał Brański zasiada w Radzie Nadzorczej spółki WP1 sp. z o.o. (od 2016 r.).
Michał Brański studiował w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing.

Marta Górazda
img

Marta Górazda

Strateg i business designer. Niezależny konsultant marketingowy. Propagatorka pojęcia klientocentryzmu – projektowania biznesu, produktów i komunikacji z myślą o klientach. Eliminuje niespójność i wspiera firmy w przemyślanym rozwoju. Zajmuje się badaniami, audytami, analizami oraz przygotowywaniem i wdrażaniem strategii. Doświadczenie zdobywała w agencji marketingowej Mind Progress Group, która w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego 2015” została oceniona jako najlepsza pod względem strategii, badań i analiz marketingowych. Pracuje dla klientów z różnych branż - m.in. FMCG, HoReCa, retail, fashion, edukacja, e-commerce.
Dzieli się swoją wiedzą w branżowych mediach i na http://martagorazda.pl/ oraz http://klientocentryzm.pl/

Michał Kluska
img

Michał Kluska

Adwokat w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka
Michał specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, nowych technologii, Internetu, usług online, reklamy i e-commerce. Realizuje projekty dot. RODO. Aktywnie bierze udział przy projektach obejmujących kompleksowe wdrożenia nowych rozwiązań / usług. Doświadczenie Michała obejmuje również uczestniczenie podczas kontroli GIODO/Prezesa UOKIK jak również reprezentację Klientów w postępowaniach administracyjnych i sądowych związanych z obszarem ochrony danych osobowych, nieuczciwą konkurencją, prawem autorskim i prawem własności przemysłowej. Wielokrotnie wspierał Klientów w projektach związanych z monetaryzacją baz danych osobowych i wdrażaniem rozwiązań typu omnichannel dla branży e-commerce. Michał jest autorem publikacji prasowych i książkowych. Uczestniczy w pracach legislacyjnych oraz konsultacyjnych.

Piotr Latała
img

Piotr Latała

Znany też jako „Ziemniak”, to twórca jednego z najszybciej rozwijających się oraz najbardziej profesjonalnych kanałów opowiadających o tworzeniu profesjonalnie wyglądających treści wideo do Internetu. Jeżeli nie wiesz jak zrobić dobre zdjęcie, jak prawidłowo oświetlić pomieszczenie lub je udźwiękowić – koniecznie zajrzyj na kanał Piotrka. Pytając Ziemniaka o jego kanał, usłyszysz: “Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszcze raz PROFESJONALIZM!”. Testy gadżetów, tutoriale, recenzje, vlogi, relacje z podróży! Kanał z najlepszym AUDIO na polskiej scenie YT!

Marcin Majzner
img

Marcin Majzner

Founder i prezes zarządu w CupSell.pl
Uwielbia niestandardowe rozwiązania.
W swoim biznesie z powodzeniem wykorzystuje Video marketing, Personal branding, Growth hacking i Crowdsourcing, Stayaliving, Flowering, Bukaking, Bajking i jeszcze kilka innych 'ingów.
CupSell.pl to 0,5 mln uu/mc i założonych 130 tys sklepów z koszulkami, użytkownicy CupSell zarobili ponad 3 mln zł.
Człowiek o pozytywnym usposobieniu do życia... przynajmniej się stara.

Anna Mościcka
img

Anna Mościcka

Head of Marketing w agencji Whites. Planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat, kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl . Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Bartosz Piński
img

Bartosz Piński

Strateg komunikacji oraz ekspert digital marketingu, w reklamie pracuje od 2008 roku. Większość tego czasu spędził w agencjach sieciowych (Wunderman, Young&Rubicam), gdzie pełnił funkcje stratega digitalowego i ATL-owego oraz pracował dla klientów takich, jak Nokia, Microsoft, Danone czy Ford. Karierę w branży rozpoczął w krakowskim Opcomie, pracując m.in. dla Polkomtela, Procter&Gamble i Crunchips. Specjalizuje się głównie w doradztwie dla marek z branży technologicznej, usług finansowych oraz FMCG. Obecnie pracuje w Deloitte Digital CE jako Senior Strategy Consultant. Prowadzi bloga pl2bp na temat strategii marek i komunikacji marketingowej: https://medium.com/rozmowy-na-koniec-briefu

Filip Połoska
img

Filip Połoska

redaktor naczelny Noizz.pl. Wcześniej szef programowy strony glównej Gazeta.pl oraz autor Faktoidu. Uzależniony od internetu, fan social mediów i tworzenia viralowego contentu. W Pockecie ma już ponad 3 tys. interesujących artykułów, których nigdy nie przeczyta

Aleksandra Prejs
img

Aleksandra Prejs

Z nowymi mediami oraz z marketingiem Ola związana jest od ponad 7 lat, a od dwóch lat buduje rozpoznawalność marki Netguru, jednego z najszybciej rozwijających się software house’ów w Polsce. Obecnie na stanowisku Senior Marketing Communications Managera, Ola odpowiada za całość działań marketingowych i komunikacyjnych firmy, rozwija nowe kanały promocyjne oraz zarządza zespołem specjalistów rozrzuconych po całej Polsce. Dzięki efektywnej współpracy wielu działów – w tym działu marketingu – Netguru rozwija się szybciej niż tak znane marki jak Skyscanner i Spotify, przyciągając klientów z całego świata.

Arkadiusz Regiec
img

Arkadiusz Regiec

Prezes Zarządu Beesfund S.A., pierwszej w Polsce platformy equity crowdfundingowej. Dzięki rozwiązaniom implementowanym przez Beesfund małe i średnie firmy mogą pozyskać wsparcie finansowe od społeczności indywidualnych inwestorów a każdy z nich może stać się współwłaścicielem ciekawego pomysłu biznesowego. Jest również współtwórcą Polskiego Towarzystwa Crowdfundingu oraz aktywnym komentatorem bieżących wydarzeń polskiej sceny fintech-owej.

Bartosz SIkora
img

Bartosz SIkora

trateg mediowy, fan prostych rozwiązań i optymalizacji. Odpowiada za rozwój obszaru digital w Havas Media Group, w tym za strategie mediowe oparte o media cyfrowe dla kluczowych klientów grupy. W swojej karierze zawodowej odpowiedzialny m.in. za planowanie i realizację kampanii w mediach cyfrowych dla Klientów takich, jak: Ford, Heinz, BP, Castrol, Lufthansa, Unilever czy United International Pictures. Z branżą mediową związany od 2006 roku.

Anita Serafin
img

Anita Serafin

W Mindshare zarządza pracami pionu Invention, wspierającego zespoły klienckie w prowadzeniu działań digitalowych w obszarach contentu, social mediów i niestandardowych realizacji. Przygodę z mediami rozpoczęła w Mindshare w 2006 roku od planowania kampanii internetowych m.in. dla takich marek, jak: Ford, Samsung, HSBC czy Sodexo. Następnie przez kilka lat w Agorze zajmowała się projektami specjalnymi i rozwojem produktu reklamowego. W Mindshare Polska ponownie od października 2014 roku. Członek grupy roboczej IAB Brand Advertising.

Michał Serwiński
img

Michał Serwiński

Z wykształcenia dziennikarz i kulturoznawca, od początku drogi zawodowej sercem i głową związany z sektorem pozarządowym. Pracę rozpoczął w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, gdzie tworzył Dział Fundraisingu. Aktualnie prowadzi biuro regionalne Polskiej Akcji Humanitarnej w Krakowie koordynując działania PAH w na południu Polski. Członek zarządu Stowarzyszenia Wzmacniacz.org, wolontariusz Pokojowego Patrolu WOŚP. Pasjonuje go praca dla dobra. Lubi biegać, słuchać muzyki i pamiętać o wszystkim.

Krzysztof Sobczak
img

Krzysztof Sobczak

CEO, współzałożyciel spółki. Swoją praktyczną wiedzę z dziedziny HR/biznesu łączy z kompetencją techniczną. Ukończył m.in: BEng (Hons) wydziału EEE na Strathclyde University w Glasgow oraz Nanyang University w Singapurze. Absolwent Kent Institute of Business and Technology w Sydney. Popularyzator akcji i inicjatyw społecznych, utramaratończyk – jako pierwszy w historii Polak ukończył najtrudniejszy bieg wytrzymałościowy świata, Jungle Marathon (254 km), zbierając przy tym 120 tys. zł na cel charytatywny.

Aleksander Szlachetko
img

Aleksander Szlachetko

Dołączył do ESL Polska w październiku 2016 jako Dyrektor ds. Rozwoju. Od kwietnia 2017 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego. Wcześniej, przez 15 lat pracował w firmie Intel, gdzie pełnił m.in. funkcję Menedżera ds. sprzedaży komputerów desktop w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.

Szymon Szymczyk
img

Szymon Szymczyk

PR Consultant w agencji Planet PR. Fan cyberpunku, patrzący krytycznym okiem na nowe technologie. Współtworzy podcast otwieracz.net i prowadzi blog edgerunner.pl. Z branżą komunikacji i mediów związany od 2007 roku. Jako PR-owiec specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży nowych technologii i mediów. Wcześniej dyrektor zarządzający agencji Kolko i redaktor Proseed Magazine. Prowadził zajęcia „PR online” w SWPS w Warszawie.

Tivolt
img

Tivolt

streamer, vlogger, gamer i entuzjasta technologii. Najbardziej rozkrzyczany i roześmiany krakowski youtuber który wspólnie z Ziemniakiem tworzy niesamowite show na swoim kanale. Bartek swoją przygodę z youtubem zaczął ponad 11 (!) lat temu i od tego czasu niezmiennie bawi swoich fanów publikując na swoim kanale letspaye z wielu różnych gier.

Arkadiusz Tulan
img

Arkadiusz Tulan

CTO, współzałożyciel spółki. Absolwent SGH w Warszawie (kierunek: Metody Ilościowe, specjalność: Informatyka Gospodarcza) oraz Studiów Podyplomowych Informatyczne Systemy Zarzadzania, prowadzonych również pod patronatem SGH. Były konsultant BIG4 (Deloitte) i projektant systemów informatycznych dla branży finansowej. Prowadzi badania dot. efektów sieciowych, algorytmów segmentacji grafów (Graph Clustering) i estymacji wartości sieci, metod stochastycznych w analizie grafów oraz właściwości sieci społecznościowych. W ramach zainteresowań naukowych Arka leżą metody uczenia maszynowego, ze szczególnym uwzględnieniem metod wykorzystujących grafy (Graph Based Machine Learning).

Łukasz Turkowski
img

Łukasz Turkowski

W branży reklamowej od 2012 roku. Wcześniej związany z agencją reklamową DDB&tribal i domem mediowym OMD, gdzie odpowiadał za strategię obecności marki w internecie, strategie mediowe, zakup i planowanie mediów, e-commerce i technologie. Pracował dla kluczowych klientów grupy m.in. Porsche, McDonald’s, BGŻ BNP Paribas. Organizator i speaker na cyklu wewnętrznych prezentacji inspiracyjnych dla klientów grupy, wielokrotnie prezentował trendy rynkowe na forum regionu CEE.

Tomasz Wesołowski
img

Tomasz Wesołowski

CEO & co-founder w 2040.io W branży internetowej działa od 2000 roku, m.in. jako założyciel i dyrektor zarządzający Empathy Internet Software House, a następnie członek zarządu w Grupie Unity (odpowiedzialny za pion marketingu i komunikacji oraz HR). Obecnie jako CEO firmy 2040.io zaangażowany jest w projekt budowy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward. Współorganizator spotkań z cyklu A.I. meetup dla fanów sztucznej inteligencji.
Aktywnie działa na rzecz rozwoju branży. Współtworzył społeczność profesjonalistów będąc w latach 2007-2009 Członkiem Zarządu spółki PROFEO powstałej z inicjatywy Grupy Pracuj. Jest pomysłodawcą cyklu barcampów technologicznych Techcamp, współtwórcą Klubu Dyrektorów Ecommerce skupiającego ponad 200 kluczowych osób z branży e-commerce w Polsce oraz twórcą Akademii Empathy, realizującej cykl branżowych wydarzeń edukacyjnych. Interesuje się zagadnieniami user experience oraz wpływem rozwoju sztucznej inteligencji na nasze codzienne życie.

Marek Zmysłowski
img

Marek Zmysłowski

Ekspert e-commerce i manager z wieloletnim doświadczeniem. Jest założycielem m.in: HotelOga.com - spółki budującej oprogramowanie dla branży hotelarskiej czy Schubert Hospitality - operatora hotelarskiego w Afryce Zachodniej. Współtworzył również Jovago.com - największy w Afryce serwis do rezerwacji hoteli online, który pozyskał finansowanie takich firm jak Rocket Internet czy Goldman Sachs. W zeszłym roku został uznany przez serwis IT News Africa za jedną z dziesięciu najważniejszych osób w branży technologicznej w Afryce. W maju dołączył do Unified Factory, gdzie odpowiada za rozwój spółki na rynkach Ameryki Północnej, Południowej oraz Afryki.

Andrzej Świderski
img

Andrzej Świderski

CEO MyShop, Przedsiębiorca & Inwestor. Pasjonat, praktyk oraz ekspert e-commerce. Od wielu lat związany z budowaniem i zarządzaniem największej sieci kwiaciarń w Polsce. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzięki temu, że zainteresowanie wszelkimi innowacjami systematycznie wciela w życie, dwa lata temu stworzył nowe przedsięwzięcie w branży cukierniczej, o którym również opowie na tegorocznej Becie. Prywatnie entuzjasta nowych technologii i wszystkich sportów z wykorzystaniem "deski".

Maciej Świątek
img

Maciej Świątek

W mediach obecny od 2007 roku, w Mindshare od 2008. Stoi na czele jednego z zespołów Client Leadership odpowiedzialnego za kompleksową obsługę klientów agencji m.in. Maspex Wadowice. Wspólnie z zespołem stawia na co dzień czoła wyzwaniom związanym z efektywnością planowania i kupowania mediów oraz z pomiarem dotarcia do trudnych grup celowych. Ekspert rynku OOH. Stały komentator rynku mediowego na łamach wiodących mediów marketingowych.

  • B
  • Piotr Bombol

    Z wykształcenia ekonomista, zdobywca nagrody Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską. Najpierw w DDB&tribal odpowiadał za strategię interaktywną oraz prowadził dział social media, w tym przede wszystkim dla McDonald’s, PLL LOT oraz T-Mobile. Następnie w Deloitte Digital tworzył usługi na pograniczu reklamy i consultingu. Główny prelegent DDB Digital Academy. Występował między innymi na Forum IAB, Kongresie Badaczy Rynku i Opinii, Esport Forum oraz Game Industry Conference.

    Zwiń
  • Grzegorz Borowik

    Zanim zaczął prowadzić badania w projekcie Golem Network, którego celem jest stworzenie globalnego superkomputera, przez piętnaście lat rozwijał swoje zainteresowania naukowe m.in. z dziedziny inteligencji obliczeniowej, technik maszynowego uczenia, czy cyberbezpieczeństwa. Jako pracownik naukowy Politechniki Warszawskiej został m.in. laureatem programu „Top 500 Innovators” realizowanego w Haas School of Business na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. W Nowej Zelandii, Knowledge Engineering and Discovery Research Institute, w Auckland, prowadził badania z zakresu praktycznego zastosowania sztucznych sieci neuronowych. Wykładowca akademicki, matematyk, aktywny programista i pasjonat fotografii.

    Zwiń
  • Michał Brański

    Od 10 lutego 2014 roku Członek Zarządu/ VP Strategia.
    Michał Brański stworzył w 1999 r. wraz z Jackiem Świderskim i Krzysztofem Sierotą portal internetowy pod nazwą go2.pl (późniejsze o2.pl), a w 2000 r. założył MediaOne sp. z o.o. (późniejsze: o2.pl sp. z o.o., a następnie Grupa o2 sp. z o.o., która w 2011 r. została przekształcona w spółkę akcyjną Grupa o2 SA (obecnie Wirtualna Polska Holding SA).
    Od powstania portalu do dnia dzisiejszego rozwija on działalność założonej Spółki i jej spółek zależnych na polskim rynku internetowym, pełniąc funkcję Członka Zarządu Spółki i spółki zależnej Wirtualna Polska Media SA. Od 2009 r. Michał Brański jest członkiem zarządu Borgosia Investments Limited, a od 2014 r. Prezesem Zarządu w 10x SA i Now2 Sp. z o.o. (od 2015 r.) Ponadto Michał Brański zasiada w Radzie Nadzorczej spółki WP1 sp. z o.o. (od 2016 r.).
    Michał Brański studiował w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku zarządzanie i marketing.

    Zwiń
  • G
  • Marta Górazda

    Strateg i business designer. Niezależny konsultant marketingowy. Propagatorka pojęcia klientocentryzmu – projektowania biznesu, produktów i komunikacji z myślą o klientach. Eliminuje niespójność i wspiera firmy w przemyślanym rozwoju. Zajmuje się badaniami, audytami, analizami oraz przygotowywaniem i wdrażaniem strategii. Doświadczenie zdobywała w agencji marketingowej Mind Progress Group, która w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego 2015” została oceniona jako najlepsza pod względem strategii, badań i analiz marketingowych. Pracuje dla klientów z różnych branż - m.in. FMCG, HoReCa, retail, fashion, edukacja, e-commerce.
    Dzieli się swoją wiedzą w branżowych mediach i na http://martagorazda.pl/ oraz http://klientocentryzm.pl/

    Zwiń
  • K
  • Michał Kluska

    Adwokat w Kancelarii Domański Zakrzewski Palinka
    Michał specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych, nowych technologii, Internetu, usług online, reklamy i e-commerce. Realizuje projekty dot. RODO. Aktywnie bierze udział przy projektach obejmujących kompleksowe wdrożenia nowych rozwiązań / usług. Doświadczenie Michała obejmuje również uczestniczenie podczas kontroli GIODO/Prezesa UOKIK jak również reprezentację Klientów w postępowaniach administracyjnych i sądowych związanych z obszarem ochrony danych osobowych, nieuczciwą konkurencją, prawem autorskim i prawem własności przemysłowej. Wielokrotnie wspierał Klientów w projektach związanych z monetaryzacją baz danych osobowych i wdrażaniem rozwiązań typu omnichannel dla branży e-commerce. Michał jest autorem publikacji prasowych i książkowych. Uczestniczy w pracach legislacyjnych oraz konsultacyjnych.

    Zwiń
  • L
  • Piotr Latała

    Znany też jako „Ziemniak”, to twórca jednego z najszybciej rozwijających się oraz najbardziej profesjonalnych kanałów opowiadających o tworzeniu profesjonalnie wyglądających treści wideo do Internetu. Jeżeli nie wiesz jak zrobić dobre zdjęcie, jak prawidłowo oświetlić pomieszczenie lub je udźwiękowić – koniecznie zajrzyj na kanał Piotrka. Pytając Ziemniaka o jego kanał, usłyszysz: “Profesjonalizm, profesjonalizm i jeszcze raz PROFESJONALIZM!”. Testy gadżetów, tutoriale, recenzje, vlogi, relacje z podróży! Kanał z najlepszym AUDIO na polskiej scenie YT!

    Zwiń
  • M
  • Marcin Majzner

    Founder i prezes zarządu w CupSell.pl
    Uwielbia niestandardowe rozwiązania.
    W swoim biznesie z powodzeniem wykorzystuje Video marketing, Personal branding, Growth hacking i Crowdsourcing, Stayaliving, Flowering, Bukaking, Bajking i jeszcze kilka innych 'ingów.
    CupSell.pl to 0,5 mln uu/mc i założonych 130 tys sklepów z koszulkami, użytkownicy CupSell zarobili ponad 3 mln zł.
    Człowiek o pozytywnym usposobieniu do życia... przynajmniej się stara.

    Zwiń
  • Anna Mościcka

    Head of Marketing w agencji Whites. Planuje i realizuje strategie content i social media marketingowe. Marketingiem internetowym zajmuje się od 10 lat, kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl . Wcześniej związana z branżą konsultingową, zajmowała się marketingiem w firmie Deloitte. Współzałożycielka takich inicjatyw jak Content Espresso czy School of New Media, szkoleniowiec (min. SprawnyMarketing) i prelegent (min. InfoShare), wykładowca na podyplomowych studiach z marketingu internetowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

    Zwiń
  • P
  • Bartosz Piński

    Strateg komunikacji oraz ekspert digital marketingu, w reklamie pracuje od 2008 roku. Większość tego czasu spędził w agencjach sieciowych (Wunderman, Young&Rubicam), gdzie pełnił funkcje stratega digitalowego i ATL-owego oraz pracował dla klientów takich, jak Nokia, Microsoft, Danone czy Ford. Karierę w branży rozpoczął w krakowskim Opcomie, pracując m.in. dla Polkomtela, Procter&Gamble i Crunchips. Specjalizuje się głównie w doradztwie dla marek z branży technologicznej, usług finansowych oraz FMCG. Obecnie pracuje w Deloitte Digital CE jako Senior Strategy Consultant. Prowadzi bloga pl2bp na temat strategii marek i komunikacji marketingowej: https://medium.com/rozmowy-na-koniec-briefu

    Zwiń
  • Filip Połoska

    redaktor naczelny Noizz.pl. Wcześniej szef programowy strony glównej Gazeta.pl oraz autor Faktoidu. Uzależniony od internetu, fan social mediów i tworzenia viralowego contentu. W Pockecie ma już ponad 3 tys. interesujących artykułów, których nigdy nie przeczyta

    Zwiń
  • Aleksandra Prejs

    Z nowymi mediami oraz z marketingiem Ola związana jest od ponad 7 lat, a od dwóch lat buduje rozpoznawalność marki Netguru, jednego z najszybciej rozwijających się software house’ów w Polsce. Obecnie na stanowisku Senior Marketing Communications Managera, Ola odpowiada za całość działań marketingowych i komunikacyjnych firmy, rozwija nowe kanały promocyjne oraz zarządza zespołem specjalistów rozrzuconych po całej Polsce. Dzięki efektywnej współpracy wielu działów – w tym działu marketingu – Netguru rozwija się szybciej niż tak znane marki jak Skyscanner i Spotify, przyciągając klientów z całego świata.

    Zwiń
  • R
  • Arkadiusz Regiec

    Prezes Zarządu Beesfund S.A., pierwszej w Polsce platformy equity crowdfundingowej. Dzięki rozwiązaniom implementowanym przez Beesfund małe i średnie firmy mogą pozyskać wsparcie finansowe od społeczności indywidualnych inwestorów a każdy z nich może stać się współwłaścicielem ciekawego pomysłu biznesowego. Jest również współtwórcą Polskiego Towarzystwa Crowdfundingu oraz aktywnym komentatorem bieżących wydarzeń polskiej sceny fintech-owej.

    Zwiń
  • S
  • Bartosz SIkora

    trateg mediowy, fan prostych rozwiązań i optymalizacji. Odpowiada za rozwój obszaru digital w Havas Media Group, w tym za strategie mediowe oparte o media cyfrowe dla kluczowych klientów grupy. W swojej karierze zawodowej odpowiedzialny m.in. za planowanie i realizację kampanii w mediach cyfrowych dla Klientów takich, jak: Ford, Heinz, BP, Castrol, Lufthansa, Unilever czy United International Pictures. Z branżą mediową związany od 2006 roku.

    Zwiń
  • Anita Serafin

    W Mindshare zarządza pracami pionu Invention, wspierającego zespoły klienckie w prowadzeniu działań digitalowych w obszarach contentu, social mediów i niestandardowych realizacji. Przygodę z mediami rozpoczęła w Mindshare w 2006 roku od planowania kampanii internetowych m.in. dla takich marek, jak: Ford, Samsung, HSBC czy Sodexo. Następnie przez kilka lat w Agorze zajmowała się projektami specjalnymi i rozwojem produktu reklamowego. W Mindshare Polska ponownie od października 2014 roku. Członek grupy roboczej IAB Brand Advertising.

    Zwiń
  • Michał Serwiński

    Z wykształcenia dziennikarz i kulturoznawca, od początku drogi zawodowej sercem i głową związany z sektorem pozarządowym. Pracę rozpoczął w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, gdzie tworzył Dział Fundraisingu. Aktualnie prowadzi biuro regionalne Polskiej Akcji Humanitarnej w Krakowie koordynując działania PAH w na południu Polski. Członek zarządu Stowarzyszenia Wzmacniacz.org, wolontariusz Pokojowego Patrolu WOŚP. Pasjonuje go praca dla dobra. Lubi biegać, słuchać muzyki i pamiętać o wszystkim.

    Zwiń
  • Krzysztof Sobczak

    CEO, współzałożyciel spółki. Swoją praktyczną wiedzę z dziedziny HR/biznesu łączy z kompetencją techniczną. Ukończył m.in: BEng (Hons) wydziału EEE na Strathclyde University w Glasgow oraz Nanyang University w Singapurze. Absolwent Kent Institute of Business and Technology w Sydney. Popularyzator akcji i inicjatyw społecznych, utramaratończyk – jako pierwszy w historii Polak ukończył najtrudniejszy bieg wytrzymałościowy świata, Jungle Marathon (254 km), zbierając przy tym 120 tys. zł na cel charytatywny.

    Zwiń
  • Aleksander Szlachetko

    Dołączył do ESL Polska w październiku 2016 jako Dyrektor ds. Rozwoju. Od kwietnia 2017 roku pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego. Wcześniej, przez 15 lat pracował w firmie Intel, gdzie pełnił m.in. funkcję Menedżera ds. sprzedaży komputerów desktop w regionie Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.

    Zwiń
  • Szymon Szymczyk

    PR Consultant w agencji Planet PR. Fan cyberpunku, patrzący krytycznym okiem na nowe technologie. Współtworzy podcast otwieracz.net i prowadzi blog edgerunner.pl. Z branżą komunikacji i mediów związany od 2007 roku. Jako PR-owiec specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży nowych technologii i mediów. Wcześniej dyrektor zarządzający agencji Kolko i redaktor Proseed Magazine. Prowadził zajęcia „PR online” w SWPS w Warszawie.

    Zwiń
  • T
  • Tivolt

    streamer, vlogger, gamer i entuzjasta technologii. Najbardziej rozkrzyczany i roześmiany krakowski youtuber który wspólnie z Ziemniakiem tworzy niesamowite show na swoim kanale. Bartek swoją przygodę z youtubem zaczął ponad 11 (!) lat temu i od tego czasu niezmiennie bawi swoich fanów publikując na swoim kanale letspaye z wielu różnych gier.

    Zwiń
  • Arkadiusz Tulan

    CTO, współzałożyciel spółki. Absolwent SGH w Warszawie (kierunek: Metody Ilościowe, specjalność: Informatyka Gospodarcza) oraz Studiów Podyplomowych Informatyczne Systemy Zarzadzania, prowadzonych również pod patronatem SGH. Były konsultant BIG4 (Deloitte) i projektant systemów informatycznych dla branży finansowej. Prowadzi badania dot. efektów sieciowych, algorytmów segmentacji grafów (Graph Clustering) i estymacji wartości sieci, metod stochastycznych w analizie grafów oraz właściwości sieci społecznościowych. W ramach zainteresowań naukowych Arka leżą metody uczenia maszynowego, ze szczególnym uwzględnieniem metod wykorzystujących grafy (Graph Based Machine Learning).

    Zwiń
  • Łukasz Turkowski

    W branży reklamowej od 2012 roku. Wcześniej związany z agencją reklamową DDB&tribal i domem mediowym OMD, gdzie odpowiadał za strategię obecności marki w internecie, strategie mediowe, zakup i planowanie mediów, e-commerce i technologie. Pracował dla kluczowych klientów grupy m.in. Porsche, McDonald’s, BGŻ BNP Paribas. Organizator i speaker na cyklu wewnętrznych prezentacji inspiracyjnych dla klientów grupy, wielokrotnie prezentował trendy rynkowe na forum regionu CEE.

    Zwiń
  • W
  • Tomasz Wesołowski

    CEO & co-founder w 2040.io W branży internetowej działa od 2000 roku, m.in. jako założyciel i dyrektor zarządzający Empathy Internet Software House, a następnie członek zarządu w Grupie Unity (odpowiedzialny za pion marketingu i komunikacji oraz HR). Obecnie jako CEO firmy 2040.io zaangażowany jest w projekt budowy inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży o imieniu Edward. Współorganizator spotkań z cyklu A.I. meetup dla fanów sztucznej inteligencji.
    Aktywnie działa na rzecz rozwoju branży. Współtworzył społeczność profesjonalistów będąc w latach 2007-2009 Członkiem Zarządu spółki PROFEO powstałej z inicjatywy Grupy Pracuj. Jest pomysłodawcą cyklu barcampów technologicznych Techcamp, współtwórcą Klubu Dyrektorów Ecommerce skupiającego ponad 200 kluczowych osób z branży e-commerce w Polsce oraz twórcą Akademii Empathy, realizującej cykl branżowych wydarzeń edukacyjnych. Interesuje się zagadnieniami user experience oraz wpływem rozwoju sztucznej inteligencji na nasze codzienne życie.

    Zwiń
  • Z
  • Marek Zmysłowski

    Ekspert e-commerce i manager z wieloletnim doświadczeniem. Jest założycielem m.in: HotelOga.com - spółki budującej oprogramowanie dla branży hotelarskiej czy Schubert Hospitality - operatora hotelarskiego w Afryce Zachodniej. Współtworzył również Jovago.com - największy w Afryce serwis do rezerwacji hoteli online, który pozyskał finansowanie takich firm jak Rocket Internet czy Goldman Sachs. W zeszłym roku został uznany przez serwis IT News Africa za jedną z dziesięciu najważniejszych osób w branży technologicznej w Afryce. W maju dołączył do Unified Factory, gdzie odpowiada za rozwój spółki na rynkach Ameryki Północnej, Południowej oraz Afryki.

    Zwiń
  • Ś
  • Andrzej Świderski

    CEO MyShop, Przedsiębiorca & Inwestor. Pasjonat, praktyk oraz ekspert e-commerce. Od wielu lat związany z budowaniem i zarządzaniem największej sieci kwiaciarń w Polsce. Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dzięki temu, że zainteresowanie wszelkimi innowacjami systematycznie wciela w życie, dwa lata temu stworzył nowe przedsięwzięcie w branży cukierniczej, o którym również opowie na tegorocznej Becie. Prywatnie entuzjasta nowych technologii i wszystkich sportów z wykorzystaniem "deski".

    Zwiń
  • Maciej Świątek

    W mediach obecny od 2007 roku, w Mindshare od 2008. Stoi na czele jednego z zespołów Client Leadership odpowiedzialnego za kompleksową obsługę klientów agencji m.in. Maspex Wadowice. Wspólnie z zespołem stawia na co dzień czoła wyzwaniom związanym z efektywnością planowania i kupowania mediów oraz z pomiarem dotarcia do trudnych grup celowych. Ekspert rynku OOH. Stały komentator rynku mediowego na łamach wiodących mediów marketingowych.

    Zwiń