Prelegenci

Zobacz, kogo będzie można usłyszeć w czasie tegorocznej edycji konferencji.

Alicja Głowacka

Alicja Głowacka

Alicja Głowacka

(urodzona 28 stycznia 1986 w Sandomierzu) z wykształcenia Germanistka –przygodę z językiem niemieckim rozpoczęła w 2005 roku w Kolegium Języków Obcych w Tarnobrzegu, gdzie uzyskała tytuł licencjata, w roku 2011 zdobyła tytuł magistra na Uniwersytecie Wrocławskim. Przez okres 6 lat pracowała w Biurze Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynarodowej w Warszawie, gdzie koordynowała wymianę akademicką i naukową z krajami niemieckojęzycznymi, obecnie pracuje w firmie YieldRiser. Realistka, optymista z poczuciem humoru, kochająca zwierzęta i kryminały. Uwielbia piłkę nożną – oglądać i grać, pasjonują ją podróże zarówno te małe jak i duże,

Krystian Gontarek

Krystian Gontarek

Krystian Gontarek

Krystian Gontarek, rocznik 2001. W wieku 10 lat rozpoczął przygodę ze startupami, realizując podczas Startup Weekendu w Krakowie swój pomysł na aplikację do rekomendacji gier. W wieku 11 lat przez rok prowadził w swojej szkole warsztaty „Kids On Bits” z tworzenia stron internetowych. W wieku 12 lat stworzył Kidgifter.pl - narzędzie do tworzenia list prezentów. Od 13 roku życia prowadzi warsztaty dla gimnazjalistów - SzlachtaStartupuje.pl. W wieku 14 lat rozpoczął projekt spotie.me, narzędzie ułatwiające budowanie zespołów w startupach i firmach, który obecnie rozwija wraz z 6 osobowym zespołem. W 2015 roku znalazł się w gronie laureatów konkursu „Droga na Harvard”. Współorganizator pierwszej edycji Startup Weekend Kids Warsaw. Od 11 roku życia prowadzi warsztaty i prelekcje. Wystąpił już m.in. na TEDxKids, Internet Beta, Aula Polska, Forum MSP PARP, TalentCamp, Startup Europe Week, Nocy Technologii, Ogólnopolskim Kongresie Praktycznego Nauczania - Przedsiębiorczy Uczeń, GameDay, Let’s Start Up Conference, EastCamp, Shopcamp. Programuje na system iOS w języku Swift. Lubi piłkę nożną, gry RPG i książki.

Anita Kijanka

Anita Kijanka

Anita Kijanka

Właścicielka agencji Come Creations Group. Twórczyni wielu inicjatyw z obszaru nowych technologii, wiecznie w ruchu – kobieta aktywna. Pasjonuje się psychologią społeczną i malarstwem, szczególnie Impresjonizmem. Optymistka, realistycznie patrząca na świat. Uwielbia ludzi, szczególnie tych aktywnych i pozytywnie zakręconych. Ceni kreatywność i niestandardowe podejście.

Wojciech Ptak

Wojciech Ptak

Wojciech Ptak

Programista od dziecka, od dziesięciu lat skupiający się na obróbce danych. Ewangelista budowania zwinnych zespołów i produktów. Przez wiele lat współzałożyciel i dyrektor produktu firmy Ministry of Ideas. Tworzył rozwiązania umożliwiające integrację różnych systemów klientów, łącząc, interpretując i wizualizując dane wielu działów w celu lepszego i szybszego rozumienia ekosystemów biznesowych. Współpracował m.in. z Coca-Colą, Heinekenem, Macy's, Saks 5th Av., Polo Ralph Lauren, Absolut Vodka, T-Mobile, Adidasem i wieloma innymi. Od pół roku pomaga budować nowy silnik Freshmail-a oparty o rozwiązania Big Data umożliwiające tworzenie nowych funkcjonalności działających w czasie rzeczywistym na wielką skalę. Na codzień wielki fascynat podróży i wypraw, sportów freeride-owych, gór i fotografii. Najlepsze pomysły rodzą się na świeżym powietrzu.

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, popełnił dwie książki: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja”, prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media… Kocha literki niemal w każdej – poza Comic Sans – formie.

Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło

Tomasz Jakub Sysło

grafik, rysownik, social media strategist, umie internety, bywa deejayem, tfurca #thinkdada

Roman Łoziński

Roman Łoziński

Roman Łoziński

Marketing Strategy Director w Deloitte. W ciągu ostatnich sześciu lat świadczył usługi dla takich marek, jak Coca-Cola, LG Electronics, Heineken, Volkswagen, Play, VOX i Nutricia. Jego projekty były nagradzane w konkursach Effie i KTR, a także Cannes Lions w kategorii Innowacje. Pracę w agencji łączy z działalnością edukacyjną, prowadząc zajęcia w Szkole Strategii Marki i Szkole Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, a także na podyplomowych studiach Psychologia Reklamy na UW. W ostatnich latach zasiadał też w jury konkursów Effie i Eurobest Young Planners. Prywatnie interesuje się psychologią i ekonomią behawioralną, wykorzystując wiedzę z tego zakresu w pracy zawodowej.

Krzysztof Nowicki

Krzysztof Nowicki

Krzysztof Nowicki

Sales Manager IgnitionOne, globalnego lidera w rozwiązaniach z zakresu digital marketingu oferującego rewolucyjną platformę do analizy i zarządzania wszystkimi kanałami reklamy online w jednym miejscu. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu data driven marketingu, SaaS, kampanii efektywnościowych i planowania mediów. Swoje doświadczenie zdobywał w grupach interaktywnych K2Internet, SARE, Kwanko. Absolwent Studium Marketingu Internetowego SGH oraz Socjologii na SGGW. Prelegent na największych polskich konferencjach marketingowych. Jest zawsze na bieżąco z nowinkami z szeroko pojętej branży interaktywnej. Pasjonat reklamy i zdrowego stylu życia.

Daniel Dereniowski

Daniel Dereniowski

Daniel Dereniowski

Kierownik w Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości WSIiZ, założyciel i Prezes Podkarpackiej Koalicji Startupów (Fundacja INUP), Organizator Startup Weekend Rzeszów, oraz Startup Weekend Stalowa Wola. Ambasador Fundacji Startup Poland w województwie podkarpackim. Founder w myeter.co. Od dwóch lat aktywnie wspiera lokalne środowisko startupowe. W ramach pracy naukowej realizuje projekty badawcze z zakresu bezpieczeństwa informacyjnego. Laureat grantów badawczych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego – Diamentowy Grant oraz Generacja Przyszłości. Trzykrotny stypendysta MNiSW za osiągnięcia naukowe. Fan kręgli, szachów, wiedźmina i dobrych gier planszowych.

Tomasz Brzeziński

Tomasz Brzeziński

Tomasz Brzeziński

Business Development Director odpowiada za obszar performance marketingu, głównie Adkontest eCommerce, Adfocus oraz Data Scientist. Pracuje w Netsprint od 2015 roku, wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005 – 2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 był współautorem cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowany trener biznesu, fan strategicznych gier planszowych.

Barbara Stawarz

Barbara Stawarz

Barbara Stawarz

Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku”. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski czy Hestia. Autorka bloga barbarastawarz.pl.

Krzysztof Feret

Krzysztof Feret

Krzysztof Feret

doktor nauk ekonomicznych, wykładowca akademicki i wieloletni konsultant w zakresie strategii firm oraz optymalizacji procesów biznesowych, szczególnie tych z obszaru łańcucha dostaw.

Mateusz Zemczak

Mateusz Zemczak

Mateusz Zemczak

Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Pasjonat nowych technologii. Swoje doświadczenie zdobywał w branży IT pracując m.in. w firmie DELL. Od lat zgłębia zagadnienia e-commerce. W PayU jest odpowiedzialny za rozwój sektora Finance Services oraz Services & eServices, dzięki czemu ma czynny wpływ na rozwój płatności internetowych. Obecnie skupia się na rozwoju m-commerce.

Dominika Gankowska

Dominika Gankowska

Dominika Gankowska

Związana od 7 lat z branżą eCommerce i Trade Marketingiem. Przez ostatnie 3 lata zdobywała doświadczenie w branży logistycznej budując brand Paczkomatów, oraz wspierając działania sprzedażowe Poczty Polskiej. Od 11 lat pracując w działach produktowych angażuje się w budowę i rozwój narzędzi wspierających sprzedaż online dla różnych sektorów rynku mi.in. wydawniczego, programów lojalnościowych, kafeterii pracowniczych. Prywatnie - lubi szyć.

Marek Wawro

Marek Wawro

Marek Wawro

Jest współtwórcą Azimo. Urodził się i wychował w Polsce, doświadczenie zawodowe zdobywał w Wielkiej Brytanii. Projektując największą cyfrową platformę do przelewów międzynarodowych zdobył bogate doświadczenie z zakresu płatności elektronicznych w kontekście europejskich regulacji.Od momentu przeprowadzki do Krakowa, aktywnie angażuje się w lokalne projekty mające na celu wzmocnienie Krakowskiej sceny start-upowej poprzez dzielenie się swoimi doświadczeniem i wiedzą.

Ignacy Bochiński

Ignacy Bochiński

Ignacy Bochiński

Wychowany w Polsce, wyedukowany w UK. Partner w agencji interaktywnej KERRIS i udziałowiec w Patyna.pl. W codziennej pracy odradza klientom bezsensownego wydawania budżetów, znajdując dla nich najlepsze digitalowe rozwiązania. Od święta juror międzynarodowego konkursu Brandstorm i instruktor snowboardu. Współpracuje z takimi markami jak Uber, Porsche, Honeywell czy Roche.

Mikołaj Szymański

Mikołaj Szymański

Mikołaj Szymański

Prezes agencji interaktywnej KERRIS, współtwórca platformy e-commerce Artiglo.pl. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z prowadzeniem projektów i zarządzaniem w obszarze technologii internetowych i mobilnych, marketingu internetowego oraz e-commerce. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Dariusz Nawojczyk

Dariusz Nawojczyk

Dariusz Nawojczyk

CMO, Oktawave. Od ponad 10 lat buduje strategie marketingowe, biznesowe oraz komunikacyjne dla branży B2B: hostingowej, outsourcingu usług IT oraz chmury obliczeniowej w Polsce. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów, a także sztucznej inteligencji i teorii komunikacji. Swoją przygodę z informatyką zaczął od programu rysującego choinkę napisanego w języku BASIC na ZX Spectrum z gumową klawiaturą. Wierzy, że komunikacja to czynienie rzeczy zrozumiałymi, piękno jest obiektywne, a wspinaczka tradowa wykuwa odwagę.

Jarosław Królewski

Jarosław Królewski

Jarosław Królewski

Dyrektor Zarządzający i współtwórca HG Intelligence S.A oraz Synerise.com, pracownik naukowy i dydaktyczny w AGH w Krakowie. Inwestor w forDrivers.pl. Współtwórca spółek budujących oprogramowanie B2B wspierające i realizujące zagadnienia Business Intelligence oraz sztucznej inteligencji. Z wykształcenia inżynier ze specjalizacją w technologiach mobilnych oraz absolwent wyższych studiów socjologicznych. Pomysłodawca oraz współautor bestsellerowej książki E-Marketing, wydanej w 2013 nakładem PWN. W ramach pracy zawodowej od 2006 r. związany z branżą internetową. Pomysłodawca i współtwórca program studiów podyplomowych z marketingu internetowego (X edycji, 320 absolwentów z międzynarodowymi dyplomami), Social Mediów, studiów magisterskich z E-Gospodarki (1 mln zł nagrody w ogólnopolskim konkursie na najlepsze programy studiów – MNiSW) i licencjackich Social Informatics w AGH.

Maciek i Ania Ryś

Maciek i Ania Ryś

Maciek i Ania Ryś

przebojowe rodzeństwo, które świat startupów i nowych technologii poznało i dalej poznaje na własnej skórze - mając z tego ogromną frajdę. Długo by wymieniać gdzie studiowali i w jakie przedsięwięcia się angażowali. Wkurzeni aktualnym stanem powietrza w Polsce i na świecie współtworzą Smogathon, międzynarodowe wydarzenie, którego celem jest walka ze smogiem za pomocą technologii i innowacji.

Jelenie Jaja

Jelenie Jaja

Jelenie Jaja

​Jeleniejaja to trzech chłopaków z łódzkiej filmówki - Sebastian Jasnoch, Michał Floriańczyk oraz Piotr Jeleń. Jeleniejaja to popularny kanał prowadzony przez trzech absolwentów aktorstwa. Ich uliczne żarty wywołują uśmiech na twarzach widzów, ale też uczestników. Atakują podstępnie, znienacka i z ogromną dawką abstrakcyjnego humoru!

Maciek „mediafun” Budzich

Maciek „mediafun” Budzich

Maciek „mediafun” Budzich

Autor bloga o mediach, marketingu i internecie – mediafun.pl. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością. Przygląda się kampaniom reklamowym, działaniom public relations, mniej lub bardziej udanym akcjom wirusowym, tropi nieetyczny marketing „szemrany”, wykorzystuje i testuje większość dostępnych narzędzi społecznościowych. Nadal nie wie czy reklama kłamie.

Rahim Blak

Rahim Blak

Rahim Blak

CEO i współzałożyciel click community - agencji social media oraz platformy aplikacji - click apps. Koncentruje się na marketingu społecznościowym ze szczególnym naciskiem na social commerce i social CRM. Zajmuje się także rozwijaniem produktów marketingowych i startupów w modelu SaaS i cloud marketing. Absolwent krakowskiego ASP i MBA w Łodzi.

Piotr Czajka

Piotr Czajka

Piotr Czajka

Radca prawny (2015), członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Rzeszowie. Ukończył aplikację radcowską, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz studiów podyplomowych Mechanizmy Funkcjonowania Strefy Euro organizowanych przez Wydział Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz Narodowy Bank Polski. Autor publikacji naukowych o charakterze podatkowym. Pasjonat nowoczesnych technologii. W ramach prowadzonego przez siebie serwisu Modernlaw.pl wspiera przedsiębiorców z branży nowych technologii, zwłaszcza z terenu Podkarpacia w rozwiązywaniu prawniczych problemów. Szczególnie zainteresowany prawem autorskim, ochroną danych osobowych, tworzeniem umów gospodarczych, formami prawnymi prowadzenia działalności w sektorze internetowym oraz ich wpływem na kwestie podatkowe. Na co dzień współpracuje z Kancelarią Radcy Prawnego dr Olgierd Łunarski.

Bartłomiej Gola

Bartłomiej Gola

Bartłomiej Gola

Jest partnerem generalnym SpeedUp Group, zaangażowanym w realizacje inwestycji early-stage w obszarach związanych z martech, marketplace, IoT i hardware. Posiada duże doświadczenie związane z branżą marketingowo-reklamową - przeszedł wszystkie szczeble kariery aż do Partnera zarządzającego w BTL Group (współtwórca i udziałowiec) oraz TEQUILA\ Polska. Z branżą startupową związany jest od ponad 8 lat, zaczynał jako inwestor w kilku przedsięwzięciach realizowanych przez partnerów biznesowych, jest współtwórcą kilkunastu startupów technologicznych. Spółki z portfolio grupy wspiera wiedzą i doświadczeniem w zakresie budowania i testowania modeli biznesowych, zarządzania oraz tworzenia strategii biznesowych i negocjacji. Przygotowuje je do pozyskiwania kolejnych rund inwestycyjnych a także wspiera w procesach sprzedaży udziałów i współpracy z dużymi partnerami biznesowymi. Bartek od kilku lat intensywnie wspiera rozwój polskiej społeczności startupowej.

Michał Sadowski

Michał Sadowski

Założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Współtwórca serwisów odwiedzanych każdego miesiąca przez ponad 2 miliony unikalnych użytkowników. Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. Autor książki "Rewolucja Social Media". Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej.

Andrzej Garapich

Andrzej Garapich

menedżer, badacz, dziennikarz, ekspert mediów elektronicznych. Od maja 2016 zastępca dyrektora ds. marketingu w Telewizji Polskiej. Wcześniej przez 11 lat był prezesem spółki Polskie Badania Internetu prowadzącej wspólnie z firmą Gemius pomiar oglądalności polskiego Internetu. Jeszcze wcześniej związany z Associeted Press Television News oraz telewizją Wisła. Współpracuje z Uniwersytetem Papieskim im. Jana Pawłą II, Collegium Civitas, Akademią Górniczo-Hutniczą w obszarze swoich kompetencji, występował na wielu polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego. Przez pierwsze 11 lat działalności zawodowej był dobrze zapowiadającym się młodym polskim naukowcem.

Bartosz Majewski

Bartosz Majewski

Bartosz Majewski

Sprzedawca i konsultant. Obecnie zarządzający zespołem handlowym w Righthello.com. W ciągu 7 lat zrealizował transakcje na ponad 20 milionów złotych. W RightHello.com wraz z zespołem pozyskał 400 klientów z 30 krajów w ciągu 2.5 roku. Wśród klientów Bartosza można znaleźć m.in SMT Software, OEX Divante, Datev, Limango, Pixers.

Marcin Beme

Marcin Beme

Marcin Beme

Założyciel i CEO Audioteka.pl, serwisu z audiobookami, który dziś obecny jest w 23 krajach. Wybrany przez MSZ do programu Polish High Fliers, który to program promuje Polskę za granicą jako kraj zdolnych i utalentowanych przedsiębiorców, naukowców i artystów. W 2012 roku magazyn BRIEF wymienił go wśród 50 najbardziej kreatywnych ludzi biznesu w Polsce. Również w tym samym roku został przez Internet Standard wybrany „Człowiekiem Roku Polskiego Internetu”. W 2013 r. otrzymał Złoty Krzyż Zasługi za promowanie kultury, wybitne osiągnięcia dla rozwoju polskiej przedsiębiorczości oraz za promowanie polskiej myśli technicznej. Studiował ekonomię na Wydziale Nauk Ekonomicznych i matematykę na wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego oraz informatykę na wydziale Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej.

Magdalena Grochala

Magdalena Grochala

Magdalena Grochala

W branży PR od 2006 roku. Wspólniczka w agencji Symetria PR, wcześniej PR Manager w firmie Comarch, w której odpowiadała m.in. za media relations, komunikację wewnętrzną oraz projekty z zakresu custom publishing. Wykładowca na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie na kierunku „Nowy PR”, tematyka: komunikacja wewnętrzna. Jest współorganizatorką spotkań dla praktyków PR – Komu Komunikacja.

Mariusz Wesołowski

Mariusz Wesołowski

Mariusz Wesołowski

Profesjonalną przygodę z internetem zaczynałem w Grupie Allegro, w której nauczyłem się wszystkiego, co wykorzystuję w życiu zawodowym. Mój sztandarowy projekt, pod którym się podpisuję, to Edukacyjne Spotkania Allegro, ale tak naprawdę praca w dziale marketingu dała mi mocne podłoże oraz szansę rozwinięcia wielu kompetencji i tych marketingowych, i tych sprzedażowych, jak również organizacyjnych. Po pracy w GA szukałem ciekawych wyzwań i mogę pochwalić się portfolio takich Klientów, jak: Agora S.A., Onet S.A., Lidl Polska, Grupa Raben, a na samym tylko rynku szkoleniowym pracowałem chociażby z takimi super-firmami, jak: Nowe Kompetencje, AP Edukacja czy EduInvest. Wykładam podstawy e-biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, okazjonalnie także we Wrocławiu, Szczecinie, Chorzowie, jak również opiekuję się jednym z kierunków studiów podyplomowych. Przez kilka miesięcy zarządzałem startupem do organizacji eventów, dzięki któremu można było na poprzedniej becie kupić bilety ;-) Obecnie jako członek rady nadzorczej zajmuję się projektem z zakresu telemedycyny. Ale wciąż najbliższy jest mi handel internetowy i to nim właśnie zajmuję się zawodowo, zarówno dla swoich Klientów, jak i pracując pilnie nad projektem, który być może w przyszłości namiesza na rynku platform e-commerce. Jestem współautorem w obydwu częściach Biblii E-biznesu, a także kilku innych książkach z pogranicza historii i kulturoznawstwa. Hobbystycznie zajmują mnie niezmiennie od lat horrory i skoki narciarskie. W czasach, gdy na skoczniach królował Robert Mateja, zwykłem żartować, że to jedno i to samo hobby.

Łukasz Majewski

Łukasz Majewski

Łukasz Majewski

PR & Marketing Manager w VML Poland. Trener biznesu i konsultant z zakresu komunikacji. Wykładowca akademicki i opiekun studiów podyplomowych na kierunku „Nowy PR” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Z branżą PR związany od 2003 roku. Pomysłodawca i współorganizator spotkań dla praktyków PR – Komu Komunikacja. Wierzy, że w public relations najważniejsze są relacje, a podejście H2H powinno być wpisane we wszelkie działania komunikacyjne.

Piotr Dębowski

Piotr Dębowski

Piotr Dębowski

Dyrektor działu SEM w agencji Veneo. Posiada 10 letnie doświadczenie w marketingu internetowym. Prowadzi szkolenia z zakresu SEO oraz kampanii Adwords . Zajmował się pozycjonowaniem witryn internetowych dla ponad 600 marek. Posiada szerokie umiejętności i doświadczenie w prowadzeniu oraz optymalizacji kampanii reklamowych, certyfikowany specjalista Google AdWords. Zajmuje się również analityką internetową, optymalizacją serwisów WWW oraz promocją marek w obszarze Social Media i WOMM.

Albert Stęclik

Albert Stęclik

Albert Stęclik

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie, jak reklama działa. W Internecie znany (choć pewnie nie wszystkim) jako Dziadek do orzechów. W CV planner w adam&eve/DDB London i strateg w VML Poland. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

Inez Górska

Inez Górska

Inez Górska

Blisko 1,5 roku temu związałam się z aplikacjami o tematyce wnętrzarskiej i lifestyle w szeregach Agory. Pracuję nad mobilem takich marek jak Logo, Avanti, Cztery Kąty, Świat Motocykli czy Ładny Dom. Przez lata zbierałam rozmaite doświadczenie w budowaniu relacji z użytkownikami dużych marek takich jak Plus czy Allegro. Od kilku lat sukcesywnie rozwijam się w procesie projektowym tworząc produkty dopasowane do potrzeb użytkowników i Klientów.

Tomasz Gębala

Tomasz Gębala

Tomasz Gębala

Jak sam mówi o sobie nie robi reklam, a sprzedaje idee. Pracował m.in. w K2, Golden Submarine, a obecnie w krakowskim oddziale VML Poland jako Art. Director. Najlepszy art wśród copy i najlepszy copy wśród artów. Nie dzieli się wiedzą, bo jak sam twierdzi kreatywność to umiejętność trzymania w sekrecie swoich źródeł. Szczęśliwy tata Junior Art Directora, Stefanka. Krążą plotki, że w domowych freelansach uwielbia używać czcionki Comic-Sans. Właściciel KreatywnyBlogKreatywnego.pl, najładniejszego bloga w sieci, w którym pisze najbrzydszą prawdę na temat reklamy.

-

-

Grzegorz Wanio, LL.M.

Grzegorz Wanio, LL.M.

Grzegorz Wanio, LL.M.

Radca prawny, posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarze doradztwa prawno-biznesowego ze specjalizacją w dziedzinie M&A / TMT. Negocjator i private advisor dla Zarządów i Rad Nadzorczych. Uczestnik prac legislacyjnych oraz konsultacyjnych związanych z kształtowaniem prawa gospodarczego. Członek Rady Programowej Obserwatorium Wolności Mediów w Polsce w ramach Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. Laureat plebiscytu "Profesjonaliści Forbesa 2013 – Zawody Zaufania Publicznego” w kategorii Radca Prawny. Prelegent na polskich i międzynarodowych konferencjach. Autor publikacji prasowych oraz książkowych - między innymi: „Ochrona danych osobowych w działach kadr. Odpowiedzi na 370 najtrudniejszych pytań”, komentarz do ustawy o prawach konsumenta, „Mowa nienawiści w Internecie: jak z nią walczyć?” (materiał po konferencji organizowanej przez Helsińską Fundację Praw Człowieka) oraz "Derekrutacja. Czyli jak skutecznie rozwiązać stosunek pracy”, a także „Vademecum Administratora Bezpieczeństwa Informacji” (C.H. Beck 2016).

Michał Kluska

Michał Kluska

Michał Kluska

Adwokat, posiada ponad 7-letnie doświadczenie w sektorze doradztwa prawnego ze szczególnym naciskiem na obszar ochrony danych osobowych. Obszary specjalizacji obejmują: ochrona danych osobowych, prawo ochrony konkurencji i konsumentów, spory (w tym domenowe), własność intelektualna oraz zamówienia publiczne. Konsultant merytoryczny w ramach procesów legislacyjnych i konsultacji społecznych rozwiązań prawnych z ww. obszarów. Stały mediator w sprawach gospodarczych. Prelegent i wykładowca (InternetBeta, SECURE, E-Biznes Festiwal). Autor publikacji prasowych oraz książkowych - „Ochrona danych osobowych w działach kadr. Odpowiedzi na 370 najtrudniejszych pytań” oraz komentarza do ustawy o prawach konsumenta, jak również „Vademecum Administratora Bezpieczeństwa Informacji” (C.H. Beck 2016).

Kamil Kardaś

Kamil Kardaś

Kamil Kardaś

E-commerce Specialist w firmie Ideo Force – submarce Ideo, odpowiedzialnej za marketing internetowy. Z branżą e-marketingu zawodowo związany od ponad 4 lat. Odpowiada za zwiększanie współczynnika konwersji w sklepach internetowych, poprzez m.in. przygotowywanie i realizację strategii marketingowych oraz optymalizacje UX. Prywatnie fan piłki nożnej i tenisa ziemnego, ostatnio wyłącznie w formie kibica. Mógłby jeść codziennie dokładnie to samo i nie znudziłoby mu się to przez wiele lat – wszelkiego rodzaju testy wykonuje najchętniej w ramach swojej pracy.

Karolina Majewska

Karolina Majewska

Karolina Majewska

Strategy group head w Eskadrze z wykształcenia psycholog reklamy. Pracuje dla marek komercyjnych i z sektora publicznego zajmując się planowaniem strategicznym. Na co dzień pracuje dla marek z branży bankowej i finansowej, motoryzacyjnej, fmcg, fashion, marek publicznych, miast i regionów. Autorka i współautorka wielu koncepcji strategicznych i kampanii reklamowych, w tym o charakterze społecznym.

Robert Marczak

Robert Marczak

Robert Marczak

Growth Manager w Landingi. Każdego dnia przeszukuje internet w poszukiwaniu nowych landingów. Pomysłodawca i współautor kursu #dobrylanding, dzięki któremu dowiesz się jak zrobić dobry landing page. Chętnie dzieli się wiedzą na blogach i wydarzeniach branżowych. Prywatnie mąż i ojciec, fan nowych technologii i sportów walki. Uzależniony od tatuaży i Twittera.

Szymon Krzysiak

Szymon Krzysiak

Szymon Krzysiak

W branży reklamowej od 4 lat. W Eskadrze odpowiedzialny za strategie digital, social media, content marketing. Miłośnik nowych technologii, a prywatnie Snapchata. Na co dzień pracuje dla klientów z branży fashion, motoryzacja, FMCG i bankowość.

Aleksandra Szol-Tułecka

Aleksandra Szol-Tułecka

Aleksandra Szol-Tułecka

Od kilkunastu lat w branży technologicznej oraz nowych mediów, od strony sprzedaży, jak i przede wszystkim - zarządzania. Pracowała z sukcesami dla takich marek jak: Algida, Procter&Gamble, TVN, WP.pl oraz międzynarodowych firm stricte związanych z SEM jak Ataxo Social Insider, ReachLocal oraz Google. W tej ostatniej odpowiedzialna była za rynek AdWords w Polsce, Czechach i na Słowacji jako Dyrektor Operacyjny. Obecnie CEO PIXERStudio w PIXERS jako szef, przewodnik, spowiednik, inspirator i kreator. Odpowiedzialna za wyprowadzenie PIXERS na wody błękitnego oceanu personalizacji wnętrz komercyjnych i zbudowanie globalnej marki. Jej pasją jest rozwój ludzi, motywacja oraz niestandardowe podejście do biznesu. Dewizą samodoskonalenie, dyscyplina i konsekwencja oraz wymaganie od siebie więcej, niż ktokolwiek kiedykolwiek od Niej. Kocha życie, pracę i ludzi, którzy są dla Niej najważniejsi (pomimo równoległej miłości do analityki i liczb). Skutecznie zaraża pasją pokazując na co dzień, że rzeczy niemożliwe nie istnieją, a wszystko zaczyna się w nas. Znajomi i nieznajomi twierdzą, że takie zestawienie cech jest niemożliwe do współistnienia, dlatego niektórzy zastanawiają się nad planetą i galaktyką pochodzenia Oli.

Bartosz i Michał Hernas

Bartosz i Michał Hernas

Bartosz i Michał Hernas

Są bliźniakami, którzy zainteresowali się oboje programowaniem w wieku 12 lat. Zaczynali od prostych stron internetowych w PHP, potem aplikacje w Javie i potem przed studiami aplikacje na iOSa. Po 6 miesiącach studiowania, praca dawała tyle możliwości do nauki, że podjęli decyzję o przejściu od nowego roku na studia zaoczne. Nie wyszło, dostali świetną ofertę pracy w Berlinie, gdzie przeprowadzili się w ciągu miesiąca. Na miejscu zainteresowali się hackathonami, wygrali MediaHackDay i BattleHack Berlin co pozwoliło im dwukrotnie pozwiedzać scenę startupową w San Francisco. W tym samym czasie pracowali nad nowymi projektami, większość z nich wylądowała w koszu, część z nich odniosła sukces. Mają obecnie 23 lata i dalej średnie wykształcenie.

Aleksandra Szol-Tułecka

Aleksandra Szol-Tułecka

Aleksandra Szol-Tułecka

Od kilkunastu lat w branży technologicznej oraz nowych mediów, od strony sprzedaży, jak i przede wszystkim - zarządzania. Pracowała z sukcesami dla takich marek jak: Algida, Procter&Gamble, TVN, WP.pl oraz międzynarodowych firm stricte związanych z SEM jak Ataxo Social Insider, ReachLocal oraz Google. W tej ostatniej odpowiedzialna była za rynek AdWords w Polsce, Czechach i na Słowacji jako Dyrektor Operacyjny. Obecnie CEO PIXERStudio w PIXERS jako szef, przewodnik, spowiednik, inspirator i kreator. Odpowiedzialna za wyprowadzenie PIXERS na wody błękitnego oceanu personalizacji wnętrz komercyjnych i zbudowanie globalnej marki. Jej pasją jest rozwój ludzi, motywacja oraz niestandardowe podejście do biznesu. Dewizą samodoskonalenie, dyscyplina i konsekwencja oraz wymaganie od siebie więcej, niż ktokolwiek kiedykolwiek od Niej. Kocha życie, pracę i ludzi, którzy są dla Niej najważniejsi (pomimo równoległej miłości do analityki i liczb). Skutecznie zaraża pasją pokazując na co dzień, że rzeczy niemożliwe nie istnieją, a wszystko zaczyna się w nas. Znajomi i nieznajomi twierdzą, że takie zestawienie cech jest niemożliwe do współistnienia, dlatego niektórzy zastanawiają się nad planetą i galaktyką pochodzenia Oli.

Magdalena Daniłoś

Magdalena Daniłoś

Magdalena Daniłoś

CEO w OFFON Agency, ewangelista video marketingu, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu, wykładowca akademicki oraz autorka wielu publikacji na temat budowania komunikacji dla marek w dobie nowych mediów. Prowadzi kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube. Jej książka, będąca pierwszą w Polsce pozycją dotyczącą video marketingu dla marek, znajduje się na 3 miejscu listy bestsellerów wydawnictwa Onepress.

Krzysztof Kaźmierski

Krzysztof Kaźmierski

Krzysztof Kaźmierski

Area Product Owner w PayU SA odpowiedzialny za rozwój produktów płatniczych PayU w szczególności za Web API, Mobile API/SDK, boarding i rozliczanie merchantów. Planuje i koordynuje prace 3-6 zespołów deweloperskich, odpowiada za wsparcie sprzedaży dla kluczowych klientów oraz realizację akcji marketingowych. W PayU od 5 lat. Wcześniej Manager w Banku Zachodnim WBK, gdzie z sukcesem zrealizował projekty pionierskiego w Polsce wdrożenia karty płatniczej z chipem oraz płatności zbliżeniowych NFC Visa i MasterCard. Absolwent Politechniki Poznańskiej i specjalności Automatyzacja Procesów Dyskretnych.

Steve Nash

Steve Nash (aka Kacper Nowak)

Steve Nash

(aka Kacper Nowak) Polski artysta DJ, urodzony w 1990 roku. Absolwent Liceum Muzycznego im. Marcina Józefa Żebrowskiego w Częstochowie i Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi (klasa fortepianu prof. Cezarego Saneckiego). Na swoim koncie ma wiele sukcesów zarówno jako klasyczny pianista, jak i producent oraz DJ. Jest trzykrotnym mistrzem świata International DJ Association World Championships 2012, 2013 i 2015. Pomysłodawca nowatorskiego projektu "Steve Nash & Turntable Orchestra Symfonicznie", który ma na celu połączenie dwóch muzycznych światów: muzyki klasycznej i turntablismu, z wykorzystaniem brzmienia orkiestry, fortepianu i gramofonów obsługiwanych przez DJ-ów.

Kamil Bolek

Kamil Bolek

Kamil Bolek

PR & Brand Manager w LifeTube. Tworzy strategie komunikacji, doradza w zakresie wideomarketingu i nowych mediów. Łączy PR, psychologię i najnowsze technologie. Firmom pomaga opowiadać historie, zarażać innych ideą, przeprowadzać odbiorcę od zainteresowania – przez entuzjazm – do zaufania. W pracy wykorzystuje wiedzę z zakresu psychologii marki, zachowań konsumenckich i computer-mediated- communication. Swoje badania dot. osobowości marki prezentował m.in. w Ministerstwie Gospodarki oraz na Forum Gospodarczym. Prelegent wielu konferencji branżowych, autor artykułów eksperckich, wykładowca.

Rafał Masny a.k.a. Masny

Rafał Masny a.k.a. Masny

Rafał Masny a.k.a. Masny

W Abstrachuje.tv odpowiadam przede wszystkim za koncepcje materiałów komercyjnych. Prawie cztery lata pracy przy kampaniach video w polskim internecie pozwala mi rozumieć zarówno perspektywę twórcy, jak i potrzeby agencji. Obserwuję rozwój nowych technologi i trendy w marketingu. Nie zasługujemy na zagraniczne reklamy ze słabym dubbingiem.

Dominik Komar

Dominik Komar

Dominik Komar

Head of 18 Havas Warsaw. Pasjonat szeroko pojętego digitalu i technologii, z nieustającym zainteresowaniem śledzący przenikanie się świata online i offline. W branży reklamowej od 2007 r. W Havas Media Group odpowiedzialny za koordynację działań 18 Havas Warsaw, komórki zajmującej się tworzeniem niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych na styku mediów, kultury i technologii, a także za współpracę ze środowiskiem akademickim i startupowym. Wcześniej przez 6 lat związany z domem mediowym Mindshare, gdzie odpowiadał m.in. za strategie i działania w nowych mediach. Pracował m.in. dla marek: LG, Ford, Mazda, Oriflame, AXA, Velux. Prelegent na konferencjach Forum IAB i Forum Marketingu Zintegrowanego, juror IAB Creative Showcase, członek Komitetu Organizacyjnego Innovation Award w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.

Marcin Szeląg

Marcin Szeląg

Marcin Szeląg

Partner @ Innovation Nest, Startup ewangelista. Skupiony na SaaS. Mentoruje i pomaga z modelami biznesowymi, budowaniem ruchu, monetyzacją. W Innovation Nest pracuje ze startupami nad podbojem świata. Wcześniej w Wcześniej w Pixelate Ventures (Gruner und Jahr) dowodził produktami internetowymi. Inwestor w notatek.pl.

Daniel Aduszkiewicz

Daniel Aduszkiewicz

Daniel Aduszkiewicz

W UXPin od 2013 roku, w project managemencie od 2007 roku. Aktualnie, jako VP of Projects, odpowiedzialny za zespół koordynujący kluczowe projekty spółki i efektywność rozwoju produktu. Przed dołączeniem do zespołu UXPin był odpowiedzialny za projekty i produkty w najwiekszych spółkach na rynku mediów w Polsce.

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Piotr Bucki

Od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Piotr Biegun

Piotr Biegun

Piotr Biegun

Jako CEO w Whalla Labs, Piotr łączy zarówno technologiczne, jak i biznesowe aspekty projektów, dbając o rozwój produktów łączących cele biznesowe z wartością dla użytkowników. Takie podejście możliwe jest dzięki jego multidyscyplinarnemu wykształceniu oraz wieloletniemu doświadczeniu w branży mobilnej oraz rozwijaniu produktów IT. W swojej pracy skupia się przede wszystkim na agregacji i analizie danych, które pozwalają na lepsze dopasowanie projektów zarówno w relacjach biznesowych, rozpoznanie wymagań i uwarunkowań rynku oraz faktycznych potrzeb użytkowników. Swoim doświadczeniem dzieli się współorganizując poznańskie wydarzenia branżowe: Hive61 i Startup Weekend Poznań. Pasjonat kuchni oraz małych, rzemieślniczych browarów.

Judyta Mojżesz-Zimonczyk

Judyta Mojżesz-Zimonczyk

Judyta Mojżesz-Zimonczyk

Szefowa działu PR & Marketing w INIS. Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od siedmiu lat związana z marketingiem i public relations, a od czterech lat w branży e-mail marketingowej. W INIS prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz szeroko rozumianego marketingu. Autorka licznych publikacji branżowych m.in. Online Marketing Polska, Marketer+, Interaktywnie.com. Prelegent podczas konferencji i warsztatów z zakresu marketingu. Należy do grona szczęśliwców, dla których praca jest ich pasją.

Roman Grygierek

Roman Grygierek

Roman Grygierek

Managing Director, Member of the Board, INIS. W Emailingowej Sieci Reklamowej nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami INIS doradzając im w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Autor licznych publikacji biznesowych i branżowych. Szkoli klientów i agencje. Prelegent podczas ogólnopolskich konferencji szeroko pojętej branży marketingowej.

Marian Bruliński

Marian Bruliński

Marian Bruliński

Architekt i urbanista, od 12 lat związany z marketingiem inwestycji mieszkaniowych. Właściciel agencji specjalizującej się w obsłudze inwestycji deweloperskich. Współpracował z największymi firmami deweloperskimi w Polsce i Europie tworząc kreacje, a także dostarczając badania, strategie i autorskie rozwiązania technologiczne wspierające proces sprzedaży. Współtwórca projektów Second Krakow i Second Poland (na platformie Second Life). Obecnie odpowiedzialny za rozwój platformy obido.

Paweł Gniadkowski

Paweł Gniadkowski

Paweł Gniadkowski

Twórca aplikacji webowych z 10-letnim doświadczeniem. Manager zespołów technologicznych. Z powodzeniem łączy wiedzę technologiczną z aspektami biznesowymi. Twórca i wieloletni dyrektor Laboratorium Technologii Grupy Advisio. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt wyprodukowanych aplikacji i serwisów wdrożonych na rynki globalne. Obecnie odpowiedzialny za rozwój platformy obido.

Piotr Karwatka

Piotr Karwatka

Piotr Karwatka

Wiceprezes Zarządu, w Divante odpowiedzialny za technologię, procesy oraz produkcję. Pracował nad projektami dla firm takich jak Agora, TVN, Energa. Autor książki "Technologia w e-Commerce”. Współtworzył ok. 30 komercyjnych aplikacji desktopowych - wydawanych na rynkach europejskim, australijskim i Stanów Zjednoczonych. W branży internetowej od 2002 roku, był współautorem pierwszego polskiego agregatora blogów Blogfrog.pl. Od 2000 roku związany z tworzeniem oprogramowania desktop/web/server. Jest absolwentem informatyki na Politechnice Wrocławskiej. Przed stworzeniem Divante pracował w międzynarodowych firmach IT tworzących oprogramowanie do obsługi telefonii VoIP (do dzisiaj rynki bliskiego wschodu w dużym stopniu korzystają ze stworzonych wtedy systemów) oraz oprogramowanie dla programistów.

Paweł Sala

Paweł Sala

Paweł Sala

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu, a także dostarczającej prawdopodobnie najbardziej popularne narzędzie do email marketingu w Polsce. Co miesiąc za jego pomocą ponad 70 000 marketerów (w tym tacy jak Neckermann, Skoda, Timberland) wysyła ponad 700 000 000 wiadomości. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych - w tym bestselerowej publikacji wydanej przez PWN - „E-marketing - pakiet startowy”. Co miesiąc publikuje także w takich czasopismach oraz serwisach branżowych.Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase, Webstar Festival czy Mixx Awards.

Andrzej Gruszka

Andrzej Gruszka

Andrzej Gruszka

Od 7 lat zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją. Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations i social media. Obecnie pracuje w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group, gdzie specjalizuje się głównie w działaniach z obszaru content marketingu i public relations. Odpowiada również za projekty wizerunkowe agencji i jej promocję. Jest także koordynatorem cyklu konferencji Marketing Progress oraz projektów edukacyjnych w jego ramach oraz redaktorem naczelnym kwartalnika o tej samej nazwie. Zajmuje się także promocją wydarzenia oraz odpowiada za agendę spotkania. Publikuj regularnie w mediach branżowych m.in. w Marketing w Praktyce, Brief, Interaktywnie.com czy Marketer+.

Marianna Pruchniak

Marianna Pruchniak

Marianna Pruchniak

Marianna z branżą IT związana jest od ponad dwóch lat. Obecnie jest liderką w firmie Netguru, jednym z najszybciej rozwijających się software house’ów w Polsce. Korzystając z najnowszych, dostępnych na rynku narzędzi, zespół odpowiada za promocję marki pracodawcy i przyciąganie oraz selekcję najlepszych kandydatów. W 2015 roku o pracę w Netguru ubiegało się 2500 osób, a zatrudnienie otrzymało 100. Dzięki intensywnej współpracy wielu działów - w tym rekrutacji - firmie udało się dwukrotnie znaleźć w top 5 najszybciej rozwijających się firm w Środkowej Europie.

Marcin Kasz

Marcin Kasz

Marcin Kasz

Product Marketing Manager w Kontakt.io - firmie, która jest światowym liderem na rynku beaconów. Swoją przygodę w barwach Kontakt.io zaczynał jako Beacon Ambasador ewangelizując rynek o tym, jak wygląda Internet Rzeczy w praktyce i jaką rolę odgrywają w tej przestrzeni beacony. Dziś do jego codziennych zadań należy wprowadzanie na rynek nowych produktów, funkcjonalności i usług zasilanych energią beaconów. Uczestnikom BeaconValley hackathon, Marcin znany jest także jako Marty McHack & Billie O'Beacon. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wcześniej związany z Cisco w roli IT Business Analyst. Prywatnie fan Wes Andersona i Franka Sinatry.

Tomasz Lach

Tomasz Lach

Tomasz Lach

Facet po trzydziestce, tata, mąż, geek, przedsiębiorca i bloger. Przygodę z blogowaniem rozpoczął w 2008 roku, kiedy założył blog kulinarny Zajadam.pl. Dobre jedzenie i przyjemne spędzanie czasu z niedzielnego hobby przeistoczyło się z czasem w jego wielką życiową pasję i sposób na zapewnienie bytu rodzinie. Poza kuchnią jest pasjonatem nowych technologii i fotografii, a pracę przy blogu godzi z kierowaniem małą firmą IT. Członek kolegium redakcyjnego „Akademii Smaku”.

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

Dyrektor zarządzający ContentHouse. W branży reklamowej działa od 10 lat. Początkowo jako dziennikarz mediów marketingowych oraz redaktor naczelny portalu Interaktywnie.com (Grupa Money.pl), później PR-owiec odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacyjnych dla znanych marek. Współzałożyciel ContentHouse - agencji full service content marketing, która specjalizuje się w efektywnej synergii komunikacji content, PR & social. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, Bonduelle, Cif, Domestos, Jurajska, Unicef, Finish, Dekoral, WWF, Gaspol, Strongbow (Grupa Żywiec), Brackie (Grupa Żywiec). Jest twórcą i redaktorem naczelnym portali branżowych: SOCIALPRESS.pl, MobileClick.pl oraz MarketingLink.pl - internetowych magazynów, które specjalizują się w zagadnieniach łączących biznes, marketing i nowe technologie.

Kamil Kozieł

Kamil Kozieł

Kamil Kozieł

Założyciel IT School i PrezART oraz partner w Stand-up Polska i ORA-600. Menedżer i trener z ponad 10 letnim doświadczeniem. Ortodoksyjny zwolennik kreatywności w sztuce prezentacji, w której propaguje techniki stosowane przez aktorów, stand-uperów oraz designerów. Wykładał na studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH w Warszawie, WSB i UE w Poznaniu. Pracował dla ponad 700 Klientów, których, jak twierdzi, kocha nad życie. Sporo zawdzięcza takim firmom jak: Unilever, Eurocash i Man. Zdarza mu się popełnić artykuł na kamilkoziel.pl.

Paweł Tadejko

Paweł Tadejko

Paweł Tadejko

Architekt rozwiązań IT. Przez ponad 10 lat zdobywał doświadczenie w projektach klasy enterprise, pracując dla Sygnity. W projektach tworzonych jako dedykowane rozwiązania pod konkretne zamówienie klientów, także dla administracji MSZ, KG Policji, KG PSP, MZ, MF. Architektury SOA, ESB czy SaaS, to był jego chleb powszedni. Z drugiej strony, można powiedzieć, że pracował jako data scientist, zanim to się stało modne. W roku 2009, obronił doktorat z przetwarzania sygnałów EKG, a właściwie detekcji QRS i klasyfikacji arytmii za pomocą wybranych narzędzi machine learning. Obecnie pracownik dydaktyczno-naukowy na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej. Jako kierownik studiów podyplomowych stara się udowodnić, że kierunki studiów mogą być jak najbardziej rynkowe, a kiedy tworzone wspólnie z partnerami z rynku, także praktyczne. Najnowszym dzieckiem, jest właśnie "Data Science" o dwóch specjalnościach Developer i Analityk danych, przy współpracy z takimi graczami jak m.in. Sotrender. Jego pasją jest fotografia, tylko i wyłącznie Podlasia ;-)

Urszula Szymczyk

Urszula Szymczyk

Urszula Szymczyk

Marketingowiec z krwi i kości, pasjonatka nowych rozwiązań i poszukiwania nowych dróg. Pracowała z największymi markami takimi jak Marlboro, Red Bull czy Activia. Obecnie Menedżer marki Coca-Cola odpowiedzialna za strategię współpracy z twórcami internetowymi.

Ania Starmach

Ania Starmach

Ania Starmach

Jurorka polskich edycji „MasterChef” i „MasterChef Junior” emitowanych w TVN. W TVN Style prowadzi swój własny program „Pyszne 25”, w którym w 25 minut przyrządza potrawę za 25 zł. Autorka portalu kulinarnego www.aniastarmach.pl i książek kucharskich: „Pyszne 25”, „Pyszne na każdą okazję”, „Pyszne na słodko”, „Lekkość”. Ukończyła słynną paryską szkołę kucharską Le Cordon Bleu. Odbyła staże w renomowanych restauracjach, m.in. we francuskiej Lameloise, posiadającej trzy gwiazdki w przewodniku Michelin, krakowskiej Ancorze oraz restauracji w Hotelu Starym.

Michał Sękara

Michał Sękara

Michał Sękara

Co-founder agencji interaktywnej Ivision.pl. Z branżą IT związany od ponad 10 lat. Obecnie z powodzeniem koordynuje prace zespołu, zarządzając dużymi, międzynarodowymi projektami. Nadzorował realizację projektów dla takich marek jak: Valvex, Subaru Polska, Concept Music Art, Ista, AniaStarmach.pl. Perfekcjonista, który docenia rozwiązania dopracowane w każdym calu i cechujące się wysoką jakością. Prywatnie zwolennik filozofii Kaizen i miłośnik wspinaczki

Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk

Marcin Kowalczyk

Group Head of Digital w Grupie Gremi odpowiedzialny za cyfryzację wydawnictwa, wszystkie serwisy internetowe, łączne przychody cyfrowe marek „Rzeczpospolita”, Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, „Bloomberg Businessweek Polska”, magazynu „Sukces”, „Uważam Rze”, „Uważam Rze Historia”. Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający notowanej na NewConnect spółki E-Kiosk S.A. – największego dystrybutora cyfrowych treści w Polsce w ramach marek ekiosk.pl, egazety.pl oraz nexto.pl, realizującego sprzedaż e-prasy i e-booków do 77 krajów. Dostawcy kontentu cyfrowego do instytucji, telekomów oraz kilkuset serwisów e-commerce. Udziałowcami E-Kiosk S.A. są Gremi Media i Ruch S.A. Manager z 20 letnim doświadczeniem w mediach cyfrowych.

Jakub Cyran

Jakub Cyran

Jakub Cyran

W latach 2013-2016 prowadził i rozwijał platformę GO.PL jako Managing Director. Produktami GO.PL były narzędzia personalizacji i marketing automation dla ecommerce. Jakub odpowiedzialny był w pierwszej fazie za powstanie produktu, zbadanie potrzeb rynkowych i koncepcyjne zaprojektowanie narzędzia. W kolejnym etapie za marketing i sprzedaż. Z narzędzia korzystały takie sklepy jak iSpot, Militaria.pl, Martes Sport. Oprócz tego Jakub jest współautorem książki "Biblia eBiznesu. Nowy testament.” oraz prowadzi zajęcia na Politechnice Białostockiej, studia podyplomowe Marketing internetowy. Jest prelegentem na licznych konferencjach (ponad 20 wystąpień). A jego praca jest dostrzegana co przekłada się na branżowe nagrody m.in. Ekomers 2014 w kategorii Innowacja roku, Ekomers 2015 w kategorii Narzędzie genrujące sprzedaż, finalista Aulety 2015 oraz imponujące wyróżnienie w kategorii "Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku ecommerce” - II miejsce, bezpośrednio za nagrodzonym Rafałem Brzoską.

Tomasz Szwakopf

 Tomasz Szwakopf

Tomasz Szwakopf

Product Manager w Wonga.com, odpowiedzialny za odpowiedzialne pożyczanie w polskim, odpowiedzialnym, Internecie. Odpowiedzialnie wdrożył finansową platformę edukacyjną Kapitalni.org, której uczestnicy mogą wpływać na swój scoring w Wonga. Rozwija innowacyjne metody badania zdolności kredytowej, odpowiedzialne produkty i spostrzegawczość - prywatnie biegając z aparatem fotograficznym. Pragmatyczny optymista - często wierzy, że najlepsze rozwiązanie jest zawsze możliwe.

Adam Wiśniewski

Adam Wiśniewski

Adam Wiśniewski

Jest Dyrektorem zespołu Drone Powered Solutions w PwC Polska. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu, a także oferowaniu klientom innowacyjnych rozwiązań, wspiera ich w prowadzeniu bieżącej działalności zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym. W ciągu ostatnich trzech lat swoją uwagę poświęcił praktycznemu wykorzystaniu zagadnień związanych z technologią dronową takich jak analityka obrazowa, fotogrametria czy nadzór inwestycyjny. Obecnie realizuje projekty wdrożenia rozwiązań dronowych w firmach z branży infrastrukturalnej, energetycznej oraz ubezpieczeniowej.

Mateusz Nowak

Mateusz Nowak

Mateusz Nowak

Ekspert w zespole Innowacji PwC, który bazując na doświadczeniach kilkudziesięciu projektów specjalizuje się w Komercyjnej analizie spółek (ang. Comercial Due Diligence), Przeglądach rynków, Strategiach przedsiębiorstw i komercjalizacji wyników Badań i Rozwoju. Obecnie lider startupowych inicjtyw akceleracyjnych PwC w Europie Środkowo-Wschodniej. Fundator i członek Rady Fundacji Przedsiębiorczości technologicznej, która realizuje program akceleracyjny na licencji MIT Enterprise Forum Poland. Częsty mentor lub sędzia w programach wsparcia startupów. Ponadto aktywista z doświadczaniem w budowaniu społeczności innowatorów i przedsiębiorców. Od kilku lat jedna z głównych postaci ruchu TEDx i TechCrunch Let’s meet up w Polsce.

Arkadiusz Bazylko

Arkadiusz Bazylko

Arkadiusz Bazylko

Adwokat, w swojej praktyce koncentruje się na problematyce prawa zobowiązań ze szczególnym uwzględnieniem kontraktów IT oraz prawa zamówień publicznych. Doradza wykonawcom starającym się o uzyskanie zamówienia. Posiada doświadczenie w sporządzaniu odwołań oraz występowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych. Stały współpracownik największej firmy informatycznej w Polsce –Asseco Poland S.A., aktywny uczestnik negocjacji odnośnie kontraktów IT o znacznych wartościach. Współpracuje z portalem GoldenLine.pl w zakresie dochodzenia należności od dłużników.

Kamil Hamelusz

Kamil Hamelusz

Kamil Hamelusz

Adwokat, w swojej praktyce koncentruje się na problematyce własności intelektualnej oraz ochrony danych osobowych. Doradzał przy wielomilionowych transakcjach z implementacją kompleksowych rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwach działających w sektorach ubezpieczeniowym, energetycznym oraz bankowym. Świadczy kompleksowe usługi przedsiębiorcom, którzy działają na rynku portali internetowych. Wielokrotnie uczestniczył w postępowaniach prowadzonych przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, w tym w postępowaniach kontrolnych – uzyskując dla swoich klientów korzystne rozstrzygnięcia. Stały współpracownik największej firmy informatycznej w Polsce –Asseco Poland S.A. oraz portalu GoldenLine.pl.

Jakub Sobczak

Jakub Sobczak

Jakub Sobczak

PolakPotrafi.pl, Poznaniak, od najmłodszych lat aktywny społecznie, absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej. Jest założycielem pierwszej i największej w Polsce platformy finansowania społecznościowego - PolakPotrafi.pl, dzięki której udało się dotychczas pozytywnie zrealizować prawie 1500 projektów, na które wpłacono ok 15 mln złotych. Jest miłośnikiem krótkofalarstwa, języków obcych i lotnictwa. Wyznaje zasadę „Twoje myśli kreują Twoją rzeczywistość”.

Renata Narożyńska

Renata Narożyńska

Renata Narożyńska

Uber Polska, Absolwentka poznańskiego kulturoznawsta, od 6 lat w marketingu. Jej ulubiona metodologia to AARRR bo mogłaby być piratem, ale od przemocy woli liczby. Zafascynowana możliwościami jakie daje mobile oraz modelem hooked szuka sposobów by zachwycić użytkownika synergią działań off i online. Odpowiedzialna za marketing Ubera w Polsce, przetestowała już większość dostępnych kanałów i ciągle szuka nowych możliwości.

Michał Pawelec

Michał Pawelec

Michał Pawelec

BlaBlaCar, Studiował dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim, a potem pracował w branży telekomunikacyjnej. W 2011 roku razem z dwójką przyjaciół, Joanną Piotrowską i Piotrem Jasiem, założył start-up, który w październiku 2012 roku połączył siły z BlaBlaCar. Od 5 lat propaguje ideę wspólnych przejazdów oraz ekonomię współdzielenia w Polsce. Wierzy, że społecznościowe platformy oparte na dzieleniu się zasobami między prywatnymi osobami mają pozytywny wpływ na poziom zaufania między ludźmi i służą odbudowie więzi społecznych.

Prof. dr hab. Bolesław Rok

Prof. dr hab. Bolesław Rok

Prof. dr hab. Bolesław Rok

Dyrektor Centrum Etyki Biznesu i Innowacji Społecznych Akademii Leona Koźmińskiego, wykładowca na studiach MBA i studiach podyplomowych „CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu”. Od trzydziestu lat związany z biznesem, obecnie doradca w zakresie etyki i odpowiedzialności biznesu. Współzałożyciel Forum Odpowiedzialnego Biznesu, koordynator Rady Programowej UN Global Compact Polska, współautor corocznego Rankingu Odpowiedzialnych Firm dla Dziennika Gazety Prawnej, uczestnik wielu międzynarodowych projektów badawczych. Zajmuje się zagadnieniami z pogranicza etyki i odpowiedzialności biznesu, compliance oraz zrównoważonego rozwoju.

Tomasz Wojtkiewicz

Tomasz Wojtkiewicz

Tomasz Wojtkiewicz

Nextbike (Veturilo), Absolwent studiów Executive MBA w Programie Aalto University School of Economics (była Helsinki School of Business) podczas których studiował m.in. w Singapurze czy Helsinkach, absolwent Strategic Leadership Academy w Canadian International Management Institute, Certified Associate in Project Management ukończył Filologię Germańską oraz Stosunki Międzynarodowe ze specjalizacja Handel Zagraniczny na Uniwersytecie Wrocławskim, uczestnik rządowego stypendium DAAD na Technische Universität Dresden. W latach 2009-2011 Dyrektor Operacyjny największego Aquaparku w Polsce we Wrocławiu, a także konsultant przy inwestycjach austriackiej grupy VAMED w Polsce, w latach 2005-2006 współpracował z General Motors na terenie Europy, w latach 2003-2004 asystent w biurze Prezesa Izby Handlu West Los Angeles. Prywatnie muzykuje oraz interesuje się nowoczesną architektura, współzałożyciel Studenckiego Teatru Korba funkcjonującego we Wrocławiu od 2001 roku, były zawodnik Zastalu Zielona Góra, odbył liczne podróże po świecie m.in. 3 miesięczna podróż z plecakiem po Indiach, Pakistanie i Nepalu oraz 6 miesięczna podróż po Ameryce Południowej, ojciec dwójki dzieci Aya 8 lata & Kai 5 lat; w latach 2006-2009 właściciel restauracji odNOVA we Wrocławiu.

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

Piotr Kowalski

PressToRead, JadeZabiore.pl, Z branżą marketingową oraz wydawniczą związany od prawie 10 lat. Pracował dla takich firm, jak McDonald’s, Microsoft, AVON, T-Mobile, AXA Direct, Barlinek, SEAT, Goodyear, Nestle, Coca Cola.Obecnie prowadzi agencję PressToRead realizującą projekty m.in. dla takich firm, jak: Ergo Hestia, UNIQA, LEVIS, Grupa DBK, Baltic Wood, British American Tobacco czy Lasy Państwowe. W JadeZabiore.pl odpowiada za marketing oraz media relations.

Łukasz Zgiep

Łukasz Zgiep

Łukasz Zgiep

ZANDS.IT, Move Smart, Doktorant ekonomii na WNE w SGGW w Warszawie temat: "Uwarunkowania rozwoju sektora gospodarki funkcjonującego według modelu ekonomii współpracy”. Seryjny przedsiębiorca od ponad 10 lat związany z branżą internetową. Współzałożyciel ZANDS.IT - firmy specjalizującej się w aplikacjach mobilnych B2B, marketingu internetowym oraz brainstormingu pomysłów biznesowych. Współzałożyciel Move Smart - pierwszego na świecie prywatnego asystenta do transportu w mieście. Pasjonat nowych technologii oraz podróżnik. W wolnych chwilach bloguje na temat ekonomii oraz nowych technologii na www.zgiep.com

Leszek Wolany

Leszek Wolany

Leszek Wolany

Z rynkiem reklamy związany od 2005 roku. Zarządzał działami SEM w agencjach reklamowych, budując strategie digital zarówno dla klientów korporacyjnych jak i MSP. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. dla PKO BP, IBM, Danone. Wierzy, że doświadczenie użytkownika w obcowaniu z marką jest kluczowym elementem marketingu, a właściwe wykorzystanie narzędzi digital, daje ogromne możliwości w tym zakresie. Wykładowca w UKW im. Kazimierza Wielkiego. W Coders Lab zmienia świat umożliwiając wejście do branży IT osobom, które nie skończyły studiów technicznych.

Katarzyna Leszczyńska-Bohdan

Katarzyna Leszczyńska-Bohdan

Katarzyna Leszczyńska-Bohdan

Head of Marketing&Communications i jedna z 40 CEO w SoftwareMill, firmie tworzącej oprogramowanie dla klientów na 5 kontynentach. Odpowiada za strategię komunikacji i wizerunek firmy. Od lat z fascynacją odserwuje ludzki pierwiastek w nowych technologiach. Czuje się cyfrowym nomadem i z pasją dzieli się tą ideą z innymi. Swoje doświadczenia zdobywała miedzy innymi w agencjach interaktywnych, realizując projekty dla firm z sektorów: finansów i bankowości, AGD i HR. Po godzinach wyżywa się na treningach crossfitu.

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

Wojciech Tomaszewski

dyrektor ds. marketingu i e-commerce, WearCo / ANSWEAR.com, Odpowiada za strategię online, rozwój biznesu, customer service, sprzedaż oraz marketing i ekspansję firmy na rynki zagraniczne. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w takich obszarach jak e-commerce, marketing, zakupy oraz product i category management. Wcześniej m.in. w Geant Polska (Casino Groupe) oraz Valeo Group, a także w Grupie Onet, gdzie przez 8 lat odpowiadał za tworzenie, wdrażanie i zarządzanie wieloma produktami i serwisami e-commerce oraz wideo. Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera w Krakowie. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Syddansk Universitet w Odense.

Tomasz Wesołowski

Tomasz Wesołowski

Tomasz Wesołowski

CEO & co-founder at 2040.io, Pierwszą firmę założyłem w 2000 roku prowadząc ją następnie przez 12 lat pod marką Empathy Internet Software House. Od 2012 roku zaangażowany byłem w proces połączenia z firmami Contium i Internet Designers do spółki akcyjnej z portfolio kilku spółek z o.o. W połączonej Grupie Unity zajmowałem przez 2 lata stanowisko Członka Zarządu odpowiedzialnego za pion marketingu i komunikacji oraz HR. Obecnie pełnię funkcję CEO w firmie 2040, realizując projekty z zakresu sztucznej inteligencji w biznesie. Współtworzyłem społeczność profesjonalistów będąc w latach 2007-2009 Członkiem Zarządu spółki PROFEO powstałej z inicjatywy Grupy Pracuj. Jestem pomysłodawcą cyklu barcampów technologicznych Techcamp, współtwórcą Klubu Dyrektorów Ecommerce skupiającego ponad 200 kluczowych osób z branży e-commerce w Polsce oraz twórcą Akademii Empathy realizującej cykl branżowych wydarzeń edukacyjnych. Interesuję się zagadnieniami user experience oraz wpływem rozwoju sztucznej inteligencji na nasze codzienne życie.

Bartłomiej Rozkrut

Bartłomiej Rozkrut

Bartłomiej Rozkrut

CTO & co-founder w 2040.io, Przygodę z branżą informatyczną zaczynałem w 1998 roku jako administrator sieci, następnie pracowałem w roli programisty aplikacji internetowych. Na bazie zdobytych doświadczeń rozwijałem swoje kompetencje prowadząc projekty IT. Od 2005 r. odpowiadałem za rozwój technologiczny firmy Empathy Internet Software House jako CTO, a następnie od listopada 2012 w Zarządzie Grupy Unity oraz jako Dyrektor ds. rozwoju e-commerce za rozwój autorskiej platformy Unity.Commerce i pozostałych produktów własnych. Obecnie pełnię funkcję CTO w firmie 2040, realizując projekty z zakresu sztucznej inteligencji w biznesie. Specjalizuję się w analizie projektów, ich architekturze technicznej i integracji z systemami zewnętrznymi. Oprócz tego byłem wykładowcą na studiach podyplomowych z zakresu marketingu w sieci w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie, a obecnie na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu - studia podyplomowe "Zarządzanie projektami e-commerce". Interesuję się bezpieczeństwem aplikacji internetowych oraz zagadnieniami machine learning.

Marcin Galicki

Marcin Galicki

Marcin Galicki

CEO Grupa Wspieram.to sp. z o.o., Założyciel i pomysłodawca polskiej platformy finansowania społecznościowego Wspieram.to, platformy fundraisingowej Pomagam.im, Akademiacrowdfundingu.pl oraz agencji Wearelegion.pl. Na co dzień wdraża strategie rozwoju oraz nadzoruje marketing i PR projektów grupy. Absolwent Informatyki i Public Relations. Doświadczony marketing manager i organizator eventów kulturalnych i muzycznych. Wokalista w industrial metalowym projekcie muzycznym Cruentus. Zafascynowany kulturą współpracy, crowdsourcingiem oraz finansowaniem społecznościowym na świecie, postanowił zaszczepić go na polskiej ziemi. Fan mocnej muzyki, nowych technologii i ciekawych zjawisk w social mediach i kontrowersyjnej reklamy.

Mateusz Jasinski

Mateusz Jasinski

Mateusz Jasinski

Od 2012 roku odpowiedzialny za rozwój marki New Balance w social mediach. Od 2015 roku odpowiedzialny za digital marketing. Prywatnie właściciel najpopularniejszego bloga o bieganiu w Polsce - TrenerBiegania.pl. Jego największa pasja w życiu to bieganie. Ukończył maratony w takich miastach jak: Nowy Jork, Berlinie, Honolulu Betlejem, Rzym, Mediolan, Warszawa. Ma na swoim koncie przebiegnięcie kilku ultramaratonów w tym legendarny Comrades rozgrywany w Afryce na dystansie 89km oraz Race to The Stones (100km, Anglia). Według Mateusza Jasińskiego bieganie to przede wszystkim cudowne narzędzie rozwoju osobistego co udowadnia słowem, myślą i czynem. Jego słowa, czyny i myśli to jednak nic w porównaniu do tego, co udowadniają mu ludzie, których udało mu się przekonać do biegania. I to właśnie motywuje go właśnie w życiu najbardziej.

Konrad Zach

Konrad Zach

Konrad Zach

Ekspert e-commerce i Big Data z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii e-commerce na rynku B2B oraz B2C. Przez 8 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtwórca i dyrektor zarządzający kilku platform internetowych m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl czy swiatksiazki.pl . Pomysłodawca systemu śledzenia treści nieautoryzowanych dla branży wydawniczej. Aktualnie odpowiada za realizację strategii e-commerce w ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT w Europie Środkowo - Wschodniej. Prywatnie miłośnik gadżetów technologicznych i kajakarstwa

Łukasz Głombicki

Łukasz Głombicki

Łukasz Głombicki

Przede wszystkim robi internety - teraz w National Geographic i Burda Media, wcześniej w Gazeta.pl i natemat. Łukasz pracuje w mediach od 10 lat, w NG odpowiada za biznes online, prowadzi też swoją firmę whisky media, z której nazwy jest bardzo dumny

Łukasz Wysocki

Łukasz Wysocki

Łukasz Wysocki

Dyrektor sekcji PR w poznańskiej agencji VMR. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; specjalista public relations; były dziennikarz radiowy i telewizyjny. W latach 1999-2003 dziennikarz TVP S.A., autor setek materiałów newsowych i reportaży telewizyjnych. W latach 2003-2009 dziennikarz RMF FM (w tym 2007-2009 korespondent tej stacji w Waszyngtonie). W czasie pobytu w USA relacjonował m.in. upadek banku Lehman Brothers, kampanię i wybór na prezydenta Baracka Obamy, a także setki innych wydarzeń za oceanem. Swoimi doświadczeniami i wiedzą z media relations dzielił się w czasie wykładów między innymi ze studentami Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Uniwersytetu Medycznego, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz licznych firm.

Łukasz Wichłacz

Łukasz Wichłacz

Łukasz Wichłacz

Współtwórca i CEO marki Coffeedesk.pl – startupowego e-commercu, który szturmem zdobył polski rynek kawy, obecnie otwierając się na całą Europę. Kofeinę uzupełnia w coffeedeskowej kawiarni, a przerwy od kawy spędza we własnej restauracji. Specjalista w bezpośrednim nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych. Słynie z efektywnego zajmowania się milionem spraw na raz. Nie wie czym jest prokrastynacja. Jeden z najbardziej kreatywnych w biznesie według magazynu Brief.

Paulina Wardęga

Paulina Wardęga

Paulina Wardęga

Marketingowiec i PR-owiec z biznesowym podejściem. Z branżą internetową związana od 9 lat. Najpierw jako event manager w netguru, gdzie zajmowała się współorganizowaniem eventów dedykowanych start-upom, potem jako social media i content manager w kilku hiszpańskich firmach. Przez 4 lata odpowiadała w PIXERS kolejno za PR, marketing i business development. Od czerwca skupia się na pomaganiu polskim startupom w promowaniu za granicą, głównie na rynkach hiszpańskojęzycznych. Aktualnie współpracuje z Coffeedesk i Audioteką.

Kornel Dulęba

Kornel Dulęba

Kornel Dulęba

Dyrektor Zarządzający Semahead - Agencji SEM Grupy INTERIA.PL, Jak sam o sobie mówi – jego pasją jest wprawianie rzeczy w ruch, dlatego założył Semahead – agencję SEM Grupy Interia, która wg magazynu branżowego Media & Marketing Polska i Millward Brown została w tym roku uznana za najlepszą w aż 4 kategoriach. Doświadczony manager z ponad 10-letnią praktyką w kierowaniu zespołem. Aktywny członek IAB Polska i e-Commerce Polska, prelegent na konferencjach, autor raportów oraz publikacji w mediach branżowych. W Interii współtworzył i kierował działem planowania oraz zakupu mediów, inspirował i brał udział w projektach M&A. W życiu i pracy wyznaje zasadę poszukiwania nieustannej okazji do rozwoju, skupia się na owocach i sposobach ich osiągania. Swoją pasją i zaangażowaniem motywuje innych do działania.

Jakub Górnicki

Jakub Górnicki

Jakub Górnicki

Reporter, bloger, aktywista. Pasjonują go nowe media oraz reportaż multimedialny. Od ponad 10 lat jest z nimi w drodze. Z żoną Anną wspóltworzy bloga Podróżniccy.com, gdzie publikuje zapisy z podróży tematycznych oraz różne interaktywne opowieści. Lubi bawić się formą. Organizują razem Festiwal Wachlarz oraz Hacks Hackers Warsaw. Pracował z i doradzał mediom w Gruzji, Turcji oraz Afryce Zachodniej. Wykładał “multimedialne dziennikarstwo” na Georgian Institute of Public Affairs w Tbilisi. Działa na Ukrainie, Białorusi oraz Bałkanach. Na co dzień zarządzą Fundacją ePaństwo (Fundament), gdzie odpowiada za projekty związane z dziennikarstwem danych, technologią społeczną oraz strategią. Organizuje Personal Democracy Forum: Central Eastern Europe, dla aktywistów i dziennikarzy z regionu Śrowkowej oraz Wschodniej.

Łukasz Tyrała

Łukasz Tyrała

Łukasz Tyrała

Designer w miastologia.pl, Designer z praktyki, front-end developer z doświadczenia, geolog z wykształcenia. 10 lat w branży interaktywnej, robił już każdy typ projektu digitalowego, wykłada na SWPS w Warszawie, wcześniej na AGH w Krakowie, drugi raz na Internet Beta. Obecnie pracuje nad rozwojem produktu i usług w miastologia.pl. Wcześniej po stronie agencji, m.in. jako User Experience Design Director w VML Poland. Pomaga biznesowi zrozumieć ludzi, lepiej się z nimi komunikować oraz osiągać wartościowe cele. Pracuje, by zespoły lepiej działały, a klienci byli dobrze poinformowani. Jest na http://twitter.com/lukasztyrala

Tomek Szkodziński

Tomek Szkodziński

Tomek Szkodziński

Dyrektor Kreatywny w VML oddział zamiejscowy w Krakowie. Studiował stosunki międzynarodowe i filmoznawstwo, dzięki czemu miał szansę nauczyć się wszystkiego od nowa. W branży interaktywnej zaczynał od kodowania w HTMLu 4 i animowania we Flashu - czyli w czasach, kiedy dinozaury stąpały po Matce Ziemi, a telefony miały hardwarowe klawiatury. Przez długi czas zajmował się projektowaniem graficznym dla digitalu, zaliczając do swojego portfolio kilkanaście dużych marek i kilka nagród. Obecnie zarządza pracą zespołu kreatywnego, a sam zajmuje się głównie pisaniem i opowiadaniem klientom tego, co napisał. W drugim życiu fotograf. O, tutaj: www,ferling.pl.

Szymon Heliosz

Szymon Heliosz

Szymon Heliosz

Interaction Designer w Making Waves, Z wykształcenia politolog, siłą rzeczy musiał wylądować w reklamie. 8 lat spędził w client service, z tego kilka jako account director w VML Poland pracując dla Wiodących Marek™. Kilka lat temu zajął się na stałe User Experience. Obecnie projektuje w Making Waves. Najbardziej w pracy lubi kontakt z ludźmi, rozwiązywanie problemów, czarną kawę i składankę Becka na słuchawkach. Prywatnie całkiem miły gość. Zawodowo również.

Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto

założyciel Neoteric, Gdańskiej firmy programistycznej, specjalizującej się w budowie skalowalnych aplikacji webowych, która inwestuje również we własne start-upy. W ciągu ostatnich dwóch lat w Neoteric powiększył zespół z 10 do niemal 40 osób, otworzył biuro w Kijowie i wypuścił trzy spin-offy, zbierając dla każdej ze spółek rundę finansowania. Produkty Neoteric wspierają start-upy i korporacje we wdrażaniu opłacalnych innowacji w IT. W portfolio firmy znajdują się SkillHunt - platforma headhuntingowa, która pomaga programistom znaleźć wymarzoną pracę i płaci za ich polecenia nawet 10 000 zł, Appoint.ly - platforma SaaS, która pozwala na umówienie np. handlowca z klientem jednym kliknięciem, SaaSManager - narzędzie, które pomaga tworzyć aplikacje SaaS znacznie szybciej, dostarczając gotowe elementy wspólne dla w tygodnie zamiast w miesiące oraz SchematicLab - aplikacja do projektowania układów elektronicznych od schematu ideowego do dostarczenia gotowej płytki.